Sibel Bilgiç - Alışamadım (Speed Up)
Hayatta bazı anlar olur, o anda birden yok olmayı dilersin.
Bazı anlar olur, zamanın durmasını istersin.
Zaman dursun, herkes sussun, kalbimiz buz tutsun istersin..
Ama bazı anlar vardır ki olmazsa olmazdır. Belki o an yok olmayı diledik fakat o acı an olmasa şuan bu kadar güçlü olamazdık.
Acılarını sev. Onlar, senin ne olursa olsun yanından gitmeyecek tek hazinen..
Liva Akel'in güncesinden..
Küçükken peri masallarında olmak isterdim.
Hep kendimi o masallarda hayal ederdim.
Peri masalları...
Hem imkansız, hem de bir o kadar muhteşem..
O zamanlar peri masalları gibi bir şeyin daha olmadığını düşünürdüm. Ama şimdi büyüdüm ve biliyorum. O şey mutluluk.
Hem imkansız, hem de bir o kadar muhteşem..
(Nefes alamıyorum anne, sanırım ölüyorum..)
"Hayır.." Dedim, kendimi kandırırken. Koyu kahverengi gözlerini gözlerime dikti. Ayırmadı hiç. Hızlıca başımı iki yana salladım.
"Hayır, sen öldürmedin. Onu başka birisi öldürdü." Ağlayamıyordum. Çünkü bana ağlamak yasaktı.
"Hayır, onu ben öldürdüm." Dedi zorlukla. Kaşlarımı çattım, yutkundum.
"Hayır, sen yapmad-"
"Evet ben yaptım. Ben öldürdüm onu Su." Su?
"Benim adım Su değil!" Buna sinirlenmemiştim, sinirlendiğim şey karşımda saçmalayan yabancıydı. Karşımda duygusuz bir şekilde duran yabancıyı izledim. Başımı tekrar iki yana salladım konuşurken. "Hayır sen yapmadın."
"Evet ben yaptım! Ben öldürdüm anneni! Hiç acımadan öldürdüm hem de!" Sağ elimi havaya kalırdım ve hızlıca yüzüne doğru indirdim. Başı sağ tarafa savruldu. Elimle boğazını sıktım ve üstüne yürüdüm.
"Yalan söylüyorsun!" Dedim kaşının hemen yanına yumruğumu geçirirken. İstese beni durdururdu. Ama durdurmadı. İzin verdi kendisini dövmeme.
Kafamda siren sesleri çalmaya başladı.
"Susun!" Diye bağırdım gözümü sıkıca kapatıp, kafamdaki seslere. Susmadılar. Eminim dışarıdan bir deli gibi görünüyordum şuan tam olarak. Hemen yeni bir yumruğu attım kaşının yanına. Ben yumruk attığımdan dolayı başı sertçe duvara çarptı. Önemsemedi. Eminim ki şuan beni daha da sinirlendirecek şeyler söyleyecekti.
"Annen son nefesini benim yüzümden verdi! O şuanda senin yanında olabilirdi! Baban şuan senin yanında olabilirdi! Daha masum biri olabilirdin!" Tam da tahmin ettiğim gibi yapmıştı.
"Kapa çeneni!" Diye çığlık attım yakasından tutup duvara kafasını sertçe vururken.
"Öldür beni!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEHİRLİ SU YILANI
Acción4 Sene önce annesini kaybeden Liva, yakın zamanda babasını da kaybetmesi üzerine intikam duygusuyla dolup taşar. Anne ve babasını kendisinden ayıranlara büyük bir intikam planı hazırlar. Fakat hazırladığı planın içinde Uraz Evran Duman'da vardır. ...