~ 6. BÖLÜM - KARACALAR ~

17 10 1
                                    

Aliyah - Süzülen Yaşlara


Ben Liva Akel'dim. Ne olursa olsun ben Liva'ydım. Bana Su diyorlardı ama ben su olamayacak kadar yangındım...

"Su Karaca..." Diye mırıldandı Yaşlı Psikopat. "Çok büyümüşsün.." 

Yanıt vermedim. Susmak en iyisiydi şuan.

"Beni hatırlıyor musun?"

Başımı iki yana salladım. 

Konuşmadım yine. Büyüklük bende kalsın..

"Beni nasıl unutabilirsin?" Dedi sahte bir üzüntüyle. Ağzımı bile açmadım. Sadece ateş saçan gözlerimle onu izledim.

Konuşmadım. Konuşmuyordum. 

Neden mi? Dün gece fazla konuşmuşum(!) diye, Yabancı Katil' in emri ile ağzımı bantladılar. Bu yani..

Gözlerimi kıstım. Yaşlı Psikopat, bir iki adım atarak bana doğru yaklaştı. Derin nefes verdim. Elini çeneme doğru uzattı ve ağzımın üstündeki bantı çıkardı. Kapı tıklatıldı.

"Gelin, çocuklarım." Ha?

Kapı açıldı ve yaklaşık 8 adam girdi içeri. 8 çocuk mu?!

"Evet Karacalarım.." Yok, bu adamın gerçekten 8 çocuğu vardı. Bir de Yabancı Katil tabi. Onu da sayarsak 9... Var mı arttıran?

Yaşlı Psikopat gururla izledi çocuklarını(!)

Kaşlarımı çattım ve bende onun çocuklarına(?) bakmaya başladım. Hepsi 20li yaşlarının ortalarındaydı sanırım. Bir tanesi hariç. O daha genç duruyordu. 

"Su Karaca." Dedi beni gösterirken. Yine mi?

Hepsinin gözü birden beni buldu. Ben hâlâ çatık kaşlarımla izliyordum onları. Kaşlarım çatılmaktan alnım kırışacaktı..

Kapıdaki hareketlilik ile gözlerim oraya kaydı. 

Yabancı Katil ve Emrivaki Kurt Adam oradaydı. İçeri girdiler. O 8 adamın arasına girdiler ve tıpkı onlar gibi omuzları dik şekilde durdular.

"İşte şimdi Karacalarım tamamlandı.." Emrivaki Kurt Adam ve Yabancı Katil kardeş miydi? Bu adamın haremi mi vardı? Gözlerim irileşmişti. 9 adam da Yaşlı Psikopat' a bakıyordu. Bir tanesi hariç. Yabancı Katil bana bakıyordu, ve benim irileşmiş gözlerim onu güldürdü. Gülümsedi. 

Gamzesi belirdi. 

Gamzesi güzeldi..

Kafamda bin bir tane senaryo kurulmuştu. Bu neydi şimdi? Ne zaman arkadan bir kamera çıkıp birisi 'Şaka!' diye bağıracaktı? 

"Evet, Su Karaca." Dedi birden Yaşlı Psikopat, bana dönerek. Gözlerimi kırpıştırdım. 

"Sen de benim kızımsın. Benim bir tanem.. 10 erkeğin arasındaki tek hazinem.." Ne diyor bu?

"Sen 18 yaşına kadar bizimleydin.. Gerçek ailen biziz.." 

"Ne?" Diye bir şaşkınlık ifadesi çıktı dudaklarımın arasından.

"Evet." Dedi. Derin nefes verdi. Arka cebinden sigara paketi çıkardı. İçinden bir dal aldı ve diğer cebindeki çakmak ile sigaranın ucunu tutuşturdu. Zehri derince içine çekti ve ardından havaya üfledi.

ZEHİRLİ SU YILANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin