Merhaba! Kitabıma geldiğiniz için teşekkürler. Umarım beğenirsiniz. Buraya başladığınız tarihi yazabilirsiniz. İyi okumalar! Beğenirseniz oylamayı unutmayınnn 💗
***
"Daha fazla içimde tutamıyorum ve artık söylemem gerekiyor Deniz. Ben... Senden hoşlanıyorum."
"NE?!" Mert'in sözleriyle büyük bi şok geçirdim.
"Evet... Bak, eğer istemezsen... Seni anlarım. Ben seni karşılıksız da sevmeye devam ederim yani, sorun değil. Ama tabii ki seninle sevgili olmayı çok isterim. Yani, sen ne düşünüyorsun? Benimle... çıkar mısın?"
Donakaldım. "Şey... Bilmiyorum. Yani çok ani oldu. Benim biraz düşünmem gerekiyor sanırım. Biraz zaman verir misin?"
"Tabii ki. Ben senin için her zaman bekliyor olacağım prenses..." diyerek gülümsedi.
"O zaman, eve gideyim ben. Görüşürüz." dedim şaşkın surat ifademle.
"Görüşürüz." dedi gülümseyerek.
****
Bugün yaşananları aklım almıyordu. Eve gelip yatağıma uzanmıştım ve bu konu hakkında dakikalardır düşünüyordum.Mert... 2 senelik liseden arkadaşım. Ve benden hoşlandığını söylüyor.
Ayrıca ben bunu şu zamana kadar nasıl fark edemedim ki?!
Ah, peki benim hislerim? Yani evet onu çok seviyordum, çok iyi anlaşıyorduk ama bu aşk mıydı? Yoksa sadece arkadaşça duygular mı?
"OFF KAFAM KARIŞTI BENİM! Ne yapacağım ben şimdi? Hayır yani daha önceden hiç aşık olmadığım için bunun aşk olup olmadığını da anlayamıyorum ki..."
Kendi kendime düşündüm durdum. Aslında ben de ondan hoşlanıyor gibiydim. Şimdiye kadar kendi hislerimin farkına bile varamamıştım belki de... Yani bunun sadece arkadaşlık olduğunu düşünmüştüm ama sanırım... Ondan hoşlanıyordum.
Yani aslında düşününce... Çok tatlıydı, iyi anlaşırdık, beni hep desteklerdi vesaire. Benim de bunlar hep hoşuma giderdi. YANİ BEN GERÇEKTEN HOŞLANIYORUM GALİBA, EVET??
Off o zaman kabul etmeliyim sanırım?
Peki ya ayrılırsak, o zaman arkadaşlığımız da mahvolacaktı! İşte işin belki de en kötü kısmı burasıydı. Onu kaybetmek istemiyordum...
"OFFF!"
Kendi kendime bunları düşünüp durdum. Yarına kadar karar vermeliydim...
Bölüm Sonu
*Hikaye başlangıç tarihi :
28 Ocak 💗*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk (TAMAMLANDI)
Romance2 senedir arkadaş olan bir çiftin ilişkiye başlaması ve onların yaşadığı tatlı anlar anlatılıyor. *Soft bir kurgu 💗*