Karın ağrısıyla sıramda kıvranırken Mert'e baktım. Öğle arasındaydık ve test çözüyordu.
"Mert..."
"Efendim güzelim?"
"Sen benle hiç ilgilenmiyorsun!"
Dediğim şeye şok içinde bakarken "Nasıl yani?" diyebildi sadece.
"İlgilenmiyorsun işte!" dediğimde gözlerim dolmaya başladı.
"Oha, bir dakika! Gözlerin mi doldu senin? B-bebeğim ben cidden anlamıyorum. Sadece öğle arasındayız diye test çözüyordum onda da senin yanında oturup çözüyorum zaten. Neden seninle ilgilenmediğimi düşünüyorsun? Diğer tüm tenefüslerde de birlikte vakit geçirdik hem..." dedi beni anlamaya çalışarak.
Ah, o kadar tatlıydı ki! Şuan yaptığım şey resmen şımarıklıktı. (Regl olmuştum ve mızmızlanıyordum.) Ama buna rağmen bana katlanıyor ve anlayışlı bir şekilde davranıyordu...
İşte benim sevdiğim çocuk ya! İşte doğru kişi :')"Yaa Mert, yerim seni!" diyip bir anda öptüğümde Mert hâlâ anlamamış şekilde suratıma bakıyordu. Ben de durumu açıkladım.
"Ben biraz şımarıklık yaptım şuanda haklısın. Böyle şeyler dememeliydim. Aslında sadecee..."
Biraz utandığım için kısık sesle devam ettim.
"Özel günümdeyim. O yüzden biraz hassasım ve daha çok ilgi istemiştim."
Mert durumu anladıktan sonra çatılan kaşları düzeldi ve yüzünde bi rahatlama ifadesi oluştu.
"Yaa bebeğim niye söylemiyorsun baştan beri? Ben de şaşırdım gerçekten seninle ilgilenmediğimi düşünüyorsun diye... Ama tabii ki istersen daha çok ilgilenirim balım. Ne yapmamı istersin meselaa? Prens hazretleri emrinize amade!" diyip göz kırptığında güldüm.
Gerçekten bu çocuğa aşığım!
"Hmm bilmem ki. Karnım ağrıyor çok fena. Ama sen ona bir şey yapamazsın-" derken Mert sözümü kesti.
"Hah, emin misin? Konu sen olunca neler yapabileceğim hakkında pek bir fikrin yok galiba bebeğim." diyip iddialı bir bakış attığında, çocuğa tekrardan aşık oldum...
"Dur bakalım ben sana bulacağım bir ilaç. Kızlarda falan vardır belki. Sen otur geliyorum." dedikten sonra sınıftaki kızlara tek tek ilaç sormaya başladı.
Sonunda Eda'dan ilaç bulduğunda bana getirdi. "Al bakalım bebeğim, güçlü bir ağrı kesiciymiş. İç bunu, hemen iyi olacaksın." diyip suyumu da uzattığında ilacı içtim.
"Aşkım gerçekten çok teşekkür ederim, iyi ki varsın." dedim içten bir gülümsemeyle.
"Ne demek prensesim, ben bugünler için varım ve her zaman yanındayım." dedikten sonra beni kendine çekip "Gel bakalım, şimdi de biraz sevgi zamanıı!" dedi ve sarıldı.
Kıkırdadım. Saçlarıma ve alnıma bırakılan minik öpücükler mutluluğumu ikiye katlamaya başladı...
Daha sonra elini karnıma koydu. "Masaj yapalım biraz da, olur mu?"
"Oluur, belki iyi gelir." dediğimde, onayı almış gibi karnıma masaj yapmaya başladı.
Gerçekten iyi geliyordu. "Ayy sevgilim çok iyi geliyor. Lütfen bastır biraz daha. Ve elini hiç çekme."
"Tamam bi tanem." dedi ve masaj yapmaya devam etti... "Çıkışta da çikolata alalım sana, ister misin?"
"YAA MERRTT! Sen nasıl bir şeysin anlamıyorum? Dünyanın en süper şeyi olabilir misin acabaa?" diye iyice yükseldim bunu duymamla.
Daha sonra da kendi kendime sevindim.
"Yes bee, 1 tane vardı onu da ben kaptım. Öbür kızlar ağlayabilir di mi ehheheh..."
Bu dediğime güldü. "Valla ağlasınlar kız, sen kaptın tabii." diyip beni onayladıktan sonra yanağıma sıkı bir öpücük bıraktı.
Mutluluktan ölecek gibiydim. Hayatımın en iyi kararı, sanırım Mert'le sevgili olmaktı.
***
Çıkışta markete uğradık ve Mert bana çikolata aldı. Daha sonra sohbet ede ede evlerimizin yolunu tuttuk.
Normalde bugünden itibaren kütüphaneye gitmeyi planlamıştık ama benim karın ağrım yüzünden bugün gidememiştik. 'Umarım yarın gideriz' diye düşündüm...
Evimin önüne geldiğimizde Mert'e sarıldım ve sıkı sıkı öptüm.
"Teşekkür ederim Mert, çok anlayışlıydın bugün..."
"Ne demek güzelim ya, abartma. Olması gereken bu..."
"Yaa abartmıyorum! Herkes senin gibi değil ki. Hatta sen yüzde 1 falan olabilirsin." diyerek güldüm. "İşte bu yüzdenn, ben çok şanslıyımm. Sana sahip olduğum için..."
Mert gururlu bir gülümsemeyle beni dinliyordu. Söylediğim şeyler için baya bi mutlu olmuştu sanırım...
"Gel buraya..." diyip tekrardan sarıldı ve sonra öptü.
Biraz bu şekilde kaldıktan sonra geri çekildim.
"Hadi gideyim artıkk."
"Peki, yarın okulda görüşürüz bebeğimm."
"Görüşürüzz!" dedim ve el sallayıp eve girdim.
Bugün yaşadığımız tatlı anlar tüm gün boyunca zihnimde gezindi...
Bölüm Sonu ✨
Kısa bir bölümdü ama umarım beğenmişsinizdiirrr 🥲
Bu arada sizce bölümler kısa mı daha iyi yoksa uzun mu?
Ayrıcaaa, sizce hikâye nasıl gidiyor? Lütfen yorum yapınn! Cidden yorumlarınızı okumayı çok seviyorum çünkü ama kimse yapmıyor... 🥺
Eğer beğendiyseniz oylamayı da unutmayın 🤍
Vee son olarak tabii ki de kendinize coook cok cok iyi bakın 😇
Sizi seviom bebislerim 😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk (TAMAMLANDI)
Romance2 senedir arkadaş olan bir çiftin ilişkiye başlaması ve onların yaşadığı tatlı anlar anlatılıyor. *Soft bir kurgu 💗*