Aylar Sonra
Sınav günü gelmişti. O kadar gergindim ki, ne yapacağımı bilmiyordum. Uyanır uyanmaz Mert'i görüntülü aradım."Günaydın prenses..." dedi uykulu sesiyle.
YUH, UYKULU SESİ HÂLİS Mİ?!
"G-günaydınn! Yeni mi uyandın?"
"Evet bebeğim."
"Off ben de bi yarım saat önce falan uyandım da... ÇOK GERGİNİM MERT!"
"Sakin ol bebeğim. İkimiz de bu sınavı çok güzel atlatacağız buna eminim. Aylardır çok çalışıyoruz zaten. Cidden emek verdik ve şimdi emeğimizin karşılığını alacağız."
"İnşallah öyle olur."
"Allah'ın izniyle olur güzelim... Ee kahvaltını yaptın mı bakalım sen?"
"Birazdan yapacağım, annemler hazırlıyor."
"Hmm anladım. Ben de öyle."
"İyi bakalım..."
Bir süre sessiz kaldık. "Aa bu arada sınav yerine birlikte gideceğiz değil mi aşkım?" dedim.
Ne tesadüftü ki, Mert'le sınav yerlerimiz aynıydı. Ve bu az da olsa beni rahatlatıyordu.
"Evet bebeğim. Kahvaltıları yapıp hazırlandıktan sonra çıkarız."
"Tamamm..."
Yine sessizlik oluşunca "E iyi o zaman ben kapatıyorum aşkım. Görüşürüz." dedim.
"Tamamdır görüşürüz."
Telefonu kapattım ve mutfağa gittim. İyi bir kahvaltı yaptıktan sonra üstümü giyinip hazırlandım. Sınav yerine annem de gelecekti.
Neyse ki anneme Mert'ten bahsettiğim için sorun yoktu ve Mert'in de bizle geleceğini biliyordu. Tabii daha önce tanışmamışlardı ve şimdi ilk kez tanışacaklardı o ayrı mesele...
***
Zil çaldığında Mert'in geldiğini anladım. Annemle birlikte evden çıktık. Mert'e sımsıkı sarıldım. Sonra onu annemle tanıştırdım."Anne bak bu Mert. Mert, bu da annem. Zaten sen biliyorsun da neyse."
Mert'in gergin olduğu belli oluyordu. Eli kolu birbirine dolanmıştı. Boğazını temizleyip konuştu.
"Merhaba Filiz Teyzecim. Nasılsınız?"
"Merhaba oğlum. İyiyim sen nasılsın?"
"Ben de iyiyim çok şükür."
Mert'in içine Nihat Hatipoğlu kaçmıştı sanırım. Buna kendi kendime güldüm.
"Ee gidiyor muyuz o zaman?" dedim.
"Hadi gidelim." dedi Mert ve yavaş yavaş yürümeye başladık.
***
Sınav yerine gelmiştik. Kalp krizinden ölecek gibiydim. Anneme sarıldım."Duâ et."
"Ederim kızım. Allah ikinize de zihin açıklığı versin."
"Amin... Hadi biz gidiyoruz anne."
"Tamam kızım."
Annemle vedalaşıp okula girdik.
Mert beni koridorun boş bir yerine çekti."Şans öpücüğümü almadan olmaz.." diyip dudağımdan bir öpücük aldı.
"Ya Mert..." diyip güldüm.
"Ohh, yks2023 birincisi benim artık. Ben bu gazla fullerim soruları." dediğinde kahkaha attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk (TAMAMLANDI)
Romance2 senedir arkadaş olan bir çiftin ilişkiye başlaması ve onların yaşadığı tatlı anlar anlatılıyor. *Soft bir kurgu 💗*