17

34 3 10
                                    

Yolda sohbet ede ede giderken Mert'in sinirle karşıya baktığını gördüm ve baktığı tarafa baktım.

2 tane adam bana bakıyordu. Oww, sanırım baya bi kıskanmıştı. Çünkü adamları öldürecek gibi bakıyordu.

Hâlâ onlara bakarken "Sen şu tarafıma geçsene Deniz." diyip beni öbür tarafına çekti.

İçimden 'inşallah bir şey yapmaz' diye düşündüm çünkü sırf bu yüzden kavga etmesini istemiyordum.

Ohh neyse ki adamlar arkamızda kaldı.

Mert'in "orospu çocukları..." diye mırıldandığını duydum. Gerçekten fena sinirlenmişti.

***

Mertlerin evine geldiğimizde çok heyecanlıydım.

Kapıyı çaldık.

Semra Teyze o sıcak gülüşüyle kapıyı açtığında kalbim hızla çarpıyordu.

"Hoşgeldiniiz!" dedi şen şakrak hâliyle.

"Hoşbulduk." dedim gülümseyip.

"Hadi geçin içeri geçin."

Eve girdik. Semra Teyze içten bir şekilde bana sarıldı ve "Hoşgeldin kızımm." dedi tekrardan.

"Hoşbulduk Semra Teyze."

"Özlemiştim seni vallahi, iyi ki geldin kızım!"

Gülümsedim.

"Hadi geçin sofraya." dediğinde mutfağa gittik.

"Yardım edecek bir şey var mı?" dedim oturmadan önce.

"Yok kızım otur sen."

"Peki."

Mert "Ben yardım edeyim?" dedi.

"Tamam, sen şu sofrayı kur oğlum."

"Tamamdır."

"Yaa Semra Teyze ben yapardım, neden bana söylemedin?" dedim.

"Olsun kızım sen misafirsin. Mert hizmet etsin sana biraz. Hem öğrensin, ilerde de yapar artık." diyip güldü ve imalı bakışlar attı.

Kıkırdadım.

Bu kadın aşırı ponçik ya! Gidip yanaklarını sıkasım geldi resmen.

O sırada Mert'in "Yaparım tabii. Bir elini sıcak sudan soğuk suya sokturmam benim bir tanemin." demesiyle sanırım ona tekrardan aşık olmuştum.

Bir yandan da Semra Teyze'nin yanında bunu söylediği için utançtan yerin dibine girmiştim ama olsundu, gayet hâlimden memnundum.

Semra Teyze gururla "Vaay... Aferin benim oğluşuma." diyip Mert'in yüzünü sevmesiyle Mert utanıp "Anne yaa.." dedi ve geri çekildi.

"Ayy utandı." dedi Semra Teyze gülerek.

"Annee!" diye Mert'in sitem etmesiyle kahkaha attım.

Çok tatlılardı...

"Aman tamam, demedik bir şey." dedi Semra Teyze gülüp. "Hadi otur sen de sofraya. Yemekleri koyuyorum."

***
Hepimiz sofraya oturduk ve yemek yemeye başladık. Bir yandan da sohbet ediyorduk. Gerçekten ben bu aileye topluca aşık olmuştum sanırım. Semra Teyze o kadar tatlıydı ki... Bana kendi kızıymışım gibi davranıyordu resmen; öyle sıcak, öyle samimiydi.

Yemekten sonra sofrayı birlikte topladık. Biraz salonda sohbet ettik.
Aradan baya bir vakit geçmişti. Mert'in sıkıldığı hâlinden belli oluyordu. Sanırım benimle başbaşa kalmak istiyordu.

İlk Aşk (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin