21/Final 🥹

72 3 15
                                    

Mezun oluyorduk! Evet, baya baya mezun oluyorduk... Yıllar öyle çabuk geçmişti ki. Mert'le birlikte çok güzel yıllar geçirmiştik. Birlikte bir sürü güzel anımız olmuştu, bir sürü arkadaş edinmiş, bir sürü etkinliklere katılmıştık. Ve işte şimdi büyük gündü. Mezuniyet günü...

Hepimiz bölümlerimize göre ayrılmıştık ve tören için bekliyorduk.
Çok heyecanlıydım. Bu arada bölüm 1.si olmuştum ve bunun için de ekstra mutluydum. Herkesin içinde adım söylenecekti ve madalya alacaktım.

***
İlk önce Mert'in bölümündekiler sahneye çıkıp diplomalarını almaya başladı. Mert'i orada gördüğümde çok gururlu hissetmiştim. Nasıl da yakışıklı, zeki ve başarılıydı canım sevgilim benim... Sanki kendi evladımmış gibi gururla izledim onu. Sonra beklemediğim bir şey yaptı ve diplomasını alırken bana bakıp eliyle kalp yaptı. Kıkırdadım ve ben de ona kalp yaptım. Gerçekten çok tatlıydı.

***
Mertler diploma aldıktan sonra sıra mühendislik bölümlerine geçti. Tek tek onların da diploma almasını izledik. Off acaba bizim bölüme ne zaman sıra gelecekti? Gerçekten beklemekten yorulmuştum. Mert de bu sırada diplomasını alıp benim yanıma gelmişti ve birlikte bekliyor, sohbet ediyorduk.

***
Sonunda sıra bizim bölüme gelmişti. Vee bölüm birincisi olarak ilk benim adım söylendi. Heyecanla sahneye koştum. Kısa bir konuşma yapacaktım.

"Öncelikle beni her zaman destekleyen maddi manevi yanımda olan anne ve babama çok teşekkür ediyorum ve onları çok seviyorum. Sonrasında üniversite hocalarımdan başta Gizem Hocam ve İlker Hocam olmak üzere tüm hocalarıma teşekkürlerimi sunuyorum. Ve son olarak... Benim için çok değerli bi arkadaşım olan Mert'e de teşekkür ediyorum." (Ailem ve tüm hocalarım orda olduğu için Mert'ten sevgilim olarak bahsetmeye utanmıştım.)

Tam son cümlemi söylerken bi anda Mert sahneye çıktı. Şaşkınca ona bakıyordum.

'Bi dakika sevgilim, alayım ben bi şunu...' derken mikrofonu elimden aldı ve konuşmaya başladı bir anda.

"Evet, gördüğünüz gibi bu güzel, başarılı kadın benim sevgilim..."

"Mert napıyorsun?!" dedim dişlerimi sıkarak.

Mert beni takmayıp devam etti.

"Az önce beni arkadaşı olarak tanıtmasına bakmayın siz, utandığı için öyle yaptı." diyip güldü.

Ve devam etti.

"Ben bu güzel kadınla lisede tanıştım ve o zamandan beri ona çok aşığım. Onu o kadar çok seviyorum ki... Biz birlikte büyüdük. Birbirimizin en saf, en masum hâllerini tanıdık. Liseyi, üniversiteyi birlikte bitirdik. Ve ben artık hayatımın geri kalanını da ona adamak, onunla yaşlanmak istiyorum. Kısacası, bu güzel ve başarılı kadının eşim olmasını istiyorum..." derken diz çöktü ve şok oldum!

Cebinden yüzük çıkarttı ve bana uzattı.

"Bir ömür benim olur musun sevgilim? Benimle evlenir misin?"

Mutluluktan gözlerim doldu. O kadar heyecanlanmıştım ki... Gözlerimden yaşlar akmaya başlarken mikrofonu aldım ve "SONSUZA KADAR EVEETTT!" diye bağırdım.

Mert yüzüğü parmağıma takarken
"Ben de bu gördüğünüz yakışıklı ve romantik beyefendiyle bir ömür boyu birlikte olmak istiyoruuum!" dedim ve daha sonra Mert'e sarıldım. 

İkimiz de çok mutluyduk. Bende ayrı bir şaşkınlık da vardı tabii. Çünkü böyle bir şey aklımın ucundan bile geçmemişti.

Ve bi daha asla unutamayacağım bir evlilik teklifi olmuştu :')

FİNAL ! ! !

UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİRR!

SONA GELDİK ÇİÇEKLERİM 🥹🥹

(Eğer yazarsam) Başka bi hikâyemde görüşmek üzere 🥲

Sizleri seviyorum kendinize çokkk cici bakınn 🤍

Beğendiyseniz oylamayı unutmayın ✨

Yorum yaparsanız sevinirim 🪻

İlk Aşk (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin