11

67 6 2
                                    

Bu bölümü her zaman destekçim olan ve tüm hikâyelerimi okuyan değerli arkadaşım dkttdinleyenbiri 'ne ithaf ediyorum 💌

Hepinize iyi okumalar 😇

1 hafta sonra
Kahvaltımı yapıp aceleyle evden çıktım ve okula yürümeye başladım.
Mert'i çok özlemiştim. Aslında en son cuma günü buluşmuştuk ama normalde okulda her gün dipdibe olduğumuz için 1 gün bile görmesem özlüyordum işte.

Bahçeden içeri girmemle bizim sıranın olduğu yere gittim. Mert'i gördüğüm anda ona doğru koştum. O da benim geldiğimi görmesiyle kollarını açtı ve birbirimize sımsıkı sarıldık.

"Çok özlemişim aşkım benimm..." dedi sarılırken kulağıma.

"Ben de çok özledim sevgilim."

Biraz sarıldıktan sonra daha fazla dikkat çekmemek için ayrıldık. Sonra zaten İstiklal Marşı okundu ve sınıflara dağıldık.

***

Matematik dersindeydik. Defterime bir şeyleri not alırken aniden Mert küçük bir not kağıdını bana uzattı. Sırıtarak merakla kağıdı açtım ve ne yazdığına baktım.

"Çiğköfte yemeye gidelim mi?"

Üstüne cevap yazdım.

"Tabii ki de eveett!"

"Tamamdır yavrum ;)"

Yaa yavrum dedi?!! Off ben bayılıyorum bu çocuğa vallaa! Isırcam en sonundaa!!!

Sırıtarak önüme döndüm ve dersi dinlemeye devam ettim.

***
Çıkışta Mert'le çiğköfteciye gelmiştik. Siparişlerimizi alıp oturduktan sonra iştahla yemeye başladık.

"Off çok acıkmışım."

"Ben de öyle..."

Saçma bir şekilde sohbet başlatmak için "Semre Teyze ne yapıyor?" diye sordum.

Sırıtarak "Ay ayy kaynanasını da merak edermiiş!" dediğinde güldüm.

"Yaa!"

"Ne var kızım, gelecekteki kaynanan değil mi işte? Yoksa sen beni mi kandırıyorsun? Bırakıp gidecek misin 3 aya?" dedi ağlamaklı bir sesle, dalga geçererk.

"Off saçmalama Mert!"

"Ee o zaman kaynanan, kabullen canım." diyip yanağımı sıktığında elini ittirdim.

"Yaw he he kaynanam, iyi mi nasıl onu sorduk. Düzgün cevap versene Mert."

"Yaa kızım atar yapma hemen tamam. Gayet iyi valide sultan. İstersen selamlarını söylerim." diyip sırıttı.

"Yaa, utandırma beni!" diyip yemeğime döndüm.

"Neyinden utanacakmışsın? Hem bence anneme seni anlatmamın vakti geldi..."

"Nee? Yok artık Mert! Bi de istemeye gelin isterseniz?"

"Ya, gelirdik ama daha sen 18'ine basmadın. Pedofili diye tutuklanırım falan mazallah(!) Ben en iyisi yazı bekleyeyim. Temmuzda 18'ine basıyorsun. Ordan bi söz, nişan falan bi şeyler yapsak... Ağustos'a da düğün. Ooh süper!"

Mert'e ne diyon sen bakışları attıktan sonra hiçbir şey demeden yemek yemeye devam ettim. Bence güzel bir tepki vermiştim.

"Off güzel olmaz mı Deniz, sen de bir şey desene?" dedi benle uğraşmaya devam ederken.

"He he oldu. 1 yıl içinde de çocuk yaparız hatta."

Mert dibime kadar yaklaşıp fısıldadı. "Mmm, bu kadar istekli olduğunu bilmiyordum."

Gözlerim şokla açıldığında, yemek boğazıma kaçtı ve öksürmeye başladım.

Mert gülerken bir yandan da sırtıma vuruyodu. "Helal helal..."

"Mert, sana bi çarpıcam şimdi-" dedim öksürüklerimin arasında zar zor konuşurken.

Birkaç dakika sonra anca kendime gelebildim ama hâlâ öksüresim vardı. Kendimi rezil hissediyordum.

Hani sınıfta ölüm sessizliği varken aniden tükürüğünüz boğazınıza kaçar ve öksürük krizine girersiniz ya. Sonra o öksürük dakikalarca geçmez falan... Hah, işte aynı o durumdaydım.

Yemeğimi aceleyle bitirdim. Mert zaten çoktan bitirmişti. Hemen dışarı çıktım.

Öksürmeye devam ediyordum.

"Bu kadar kötü olacağını bilsem öyle demezdim yaw!" dedi Mert.

"Sus Mert! Hep senin yüzünden ya..." dedim ağlamaklı sesimle.

"Ouyy utangaç sevgilim benim." diyip alnıma küçük bir öpücük bıraktığında sinirli sinirli ona baktım. Bir şey demeden yürümeye devam ettim.

Mert'se peşimden gelip elimi tuttu. İyi bari bi işe yarasın, elleri sıcak...

Bölüm Sonu

Duyuru!!!  Bundan sonra bölümlerimi okurlarıma ithaf etmeye karar verdim. Yani eğer size bölüm  ithaf etmemi isterseniz yorumlarda belirtebilirsiniz 💗

Ayrıca son bir sorum var. Sizce bölümler uzun mu olsun yoksa böyle mi?

İlk Aşk (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin