Aradan 1 hafta geçmişti. Sınavlar yaklaşıyordu ve çok gergindim. Şuan tarih dersindeydik. Mert dersi dinliyordu. Masanın altından elini tuttum. (Çünkü temas bağımlısı olmak bunu gerektirir.) Gülümseyip bana küçük bir bakış attı ve derse döndü. Tenefüsün gelmesini bekliyordum çünkü bana ders çalıştırması için Mert'le konuşacaktım.
***
Zil çalar çalmaz Mert'in koluna yapıştım ve kafamı omzuna yasladım. "Merttt...""Efendim güzelim?"
"Sınavlar yaklaşıyor."
"Ah evet..."
"Beni çalıştırır mısıın?"
"Tabii ki çalıştırırım, daha önceden konuşmuştuk ya."
"Ya evet de, ne zaman başlarız yani? O yüzden sordum."
"Haa anladım. Yani... Ne zaman istersen başlarız prenses."
"Bugünden başlasak? Çünkü nerdeyse hiçbir şey bilmiyorum. Konular anca yetişir."
"Mantıklı. Kütüphaneye mi gidelim yoksa..."
"Ya kütüphane çok dolu oluyor. Yer bulamadım dün gittiğimde. Başka bir yerde çalışsak?"
"Hmm... İstersen bize gel o zaman okul çıkışı?"
Bir süre düşündüm. Birazcık çekiniyordum.
"Annen... Evde mi?" diye sordum ellerimle oynarken.
"Evet o da evde olur muhtemelen, eğer pazara falan gitmezse. Ama merak etme o bizi çok rahatsız etmez zaten, biz rahat rahat çalışırız."
"Hmm..."
"Ee ne diyorsun?"
Birazcık düşündüm ve cevap verdim.
"Tamam o zaman. Geliyorum."
Mert gülümseyerek "Güzel... Tamamdır." dedi.
***
Okul çıkışında Mertlerin evine doğru yürümeye başladık. Umarım annesi evdedir diye düşündüm çünkü Mert'le başbaşa kalmak istemiyordum. Sonuçta daha yeni sevgili olmuştuk ve biraz utanıyordum.
Mertlerin evine geldiğimizde zili çaldık... Ama açan olmadı. Ah, annesi yoktu.
Mert apartman kapısını anahtarla açtı. "Sanırım annem pazara falan gitti..."
"Hmm olabilir." diyerek Mert'in peşinden gittim.
Merdivenlerden çıkıp evlerine geldiğimizde Mert kapıyı açtı ve "Buyrunuz." dedi.
Önce ben girdim eve sonra da o.
Çantasını yere bıraktı. Ben de o ne yaparsa aynısını yaptım. Sonra ellerimizi yıkadık.
"Açsın değil mi?" diye sordu lavobodan çıkarken.
"Yaani evet."
"Peki, gel bakalım mutfağa neler varmış."
Birlikte mutfağa girdik. Tencerenin kapaklarını açıp baktı Mert.
"Yemek yokmuş, zort cidden." dediğinde güldüm. "Ee evde 2 tane ayı olunca..." diye de ekledi.
Kendisinden ve abisinden bahsediyordu.
"Ne yapsak ki ya?" dedi bana dönerek.
"Boşver ya ben çok aç değilim."
O sırada midem guruldadı. Siktir...
Mert kahkaha atıp "Belli belli." dedi.
"Yaa..." diyerek ellerimle yüzümü kapattım. "Gülme!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk (TAMAMLANDI)
Romance2 senedir arkadaş olan bir çiftin ilişkiye başlaması ve onların yaşadığı tatlı anlar anlatılıyor. *Soft bir kurgu 💗*