Madhouse

102 5 1
                                    

"Ughhh"... Kroppen var øm, hodet gjorde vondt, og minnene var uklare...
Jeg prøvde å røre på meg, men det var umulig. Jeg tok et raskt blikk ned på armene mine og beina mine som jeg ikke klarte å røre. Det jeg så sjokkerte meg. Av skrekk skrek jeg "HJELP!!!" så høyt jeg kunne, men ingenting skjedde og ingen kom. Men jeg var bundet fast, både armer og bein...
Jeg så rundt meg i rommet jeg lå i.
Rommet var lite, grått, det var en liten stol i et av hjørnene i rommet og det var et kors hengende over senga mi.
Jason poppet opp i hodet mitt... Hvor var egentlig Jason og hvorfor kunne jeg ikke huske noe.
Pulsen økte.. Hvor faen var jeg!! Plutselig åpnet døren i rommet seg. En høy mann med svart hår og hvite klær kom gående inn i rommet.
"Så bra du er våken miss!" Sa han og la en hånd over pannen min. Jeg trakk meg unna og stirret stygt på han "hvem faen er du!" skrek jeg han opp i annsktet. "Kjære venn. Vil du bli lagt på et isolat.. Du har vært her i snart 1 måned, du kan vel reglene nå?"
Hodet mitt gikk i surr.. Jeg ante ikke hvor jeg var. "Hvor er jeg?" sa jeg redd.. "Du er på Barsbakken mental sykehus.." Sa han før han satte seg ned på stolen i rommet. "Hvorfor.... Ehhhh hvorfor er jeg her?!? O..Og hvor er Jason..." Jeg merket pulsen steg enda mer. "Husker du ikke?.." sa han lavt og så ned i papirene sine, ansiktsutrykket hans forandret seg. Han så bekymret ut..."Nei!" svarte jeg og så forvirret til han.. "Du drepte Jason..."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 19, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Jason McCann my heroWhere stories live. Discover now