Det har gått 6 måneder, hvor er du?

488 23 4
                                    

Det hadde gått 6 måneder siden jeg hadde sett Jason. Jeg lå på sykehuset i 2 måneder, og rett etter jeg kom ut derfra begynte jeg å lete etter han.

Jeg satt inne på rommet mitt og titten ned på den gamle, slitte pcen min. Jeg hadde laget en gruppe som het 'Er det deg Jason?' på chatface.com. Plutselig logget det inn en person som het "Mysticbadboy01".

Mysticbadboy01-Hey bby... Savnet meg? ;)

Hurtedgirl-Jason?..

Mysticbadboy01-Ja..? Hvordan går det med deg?:)

Hurtedgirl-Hvordan kan jeg vite det er deg Jason? :o

Mysticbadboy01-Fordi det var jeg som slapp deg av utenfor sykehuset.. Skrev et brev til deg.. Og før alt, fant vi bestevennen din hengende død ned fra et tre....

Hurtedgirl-Jason!!! Oh my god....!!! Hvor er du?? Jeg må se deg igjen!!

Mysticbadboy01-Hvor jeg er... uhm... Se ut ;)<3!

Jeg reiste meg opp og så ut vinduet... Nede på veien foran huset mitt sto det en svart bil.. Jeg hev noen klær ned i en bag, og slang noen ting ned i bagen. Jeg hev det ut vinduet før jeg løå ned trappen, tok tak i jakken min og løp ut til bilen. Jeg hev meg inn i bilen og slang meg rundt halsen til Jason. "Jeg har savnet deg så utolig mye" sa jeg mens tårende rant ned kinnet mitt.. "Jeg har savnet deg også.. Jeg klarte virkelig ikke å la deg være.." sa han og kysset meg mykt på leppende.

PLutselig kom moren og faren min løpende ut.. De åpnet døren til bilen og dro meg ut.. Poletiet kom kjørende bak bilen og dro Jason ut av bilen, og deretter dyttet han ned i bakken.. Jeg strakk meg etter Jaoson.. Men det var forseint... Det dro han bort fra meg .

Jeg hadde mistet Jason... IGJEN!

Jason McCann my heroWhere stories live. Discover now