Beklager...

226 9 2
                                    

Jeg våknet på en hard seng, fortsatt nede i kjelleren. Jeg hørte Jason drev og flyttet på ting og ryddet  overpå. Jeg så opp mot utgangen , døren sto åpen.. Jeg reiste meg sakte opp og gikk sakte opp trappene. Jeg tok tak i døren og dyttet den helt opp... Blikket mitt møtte Jason's øyne, fulle av tårer og hele kroppen hans skalv... "Jason......" var alt jeg fikk ut. Jason kastet seg rundt meg og hvisket lavt til meg "Jeg beklager så utrolig mye vennen.... Jeg vet ikke hva som gikk av meg.." Han tok tak i hånden min og kysset den mykt.. Jeg visste at han ikke mente det han gjorde, han mente ikke å skade meg, eller klikke fullstendig.. Jeg lå hånden min på kinnet hans og kysset han mykt på leppene. "Jason.. Det går fint... Men hva skal vi gjøre..." sa jeg og så beskymret på Jason.. "Vel, jeg har en plan om hvordan vi skal bli kvitt alle problemene.. Og jeg har allerede skaffet pengene.." sa han og stirret hard inn i øynene mine. "Vet du hva Jason?" sa jeg og smilte lurt "Bare gi meg til dem.. Jeg finner en vei ut av dette uansett... " "Vent hva?" sa han og så surt på meg. "Nei... Du skal ingen steder, jeg tar ikke sjansen på at du blir skadet! Men jeg har en annen ide.. følg meg" sa han og dro meg inn i nabo rommet.. 

Når jeg kom inn, midt i rommet sto det en figur laget av voks... En figur som lignet helt på meg.. Jeg gikk sakt bort til figuren, men før jeg fikk kommet bort dro Jason meg bort fra den.. "Nei, du kan ikke røre den, den er døds farlig, du skjønner det er en bombe" Jason forklarte hva planen var, og det var at dagen etter skulle vi lever denne figuren til guttene. Det skulle være bindt fast til en stol, og bli stående på plassen utenfor huset dems... Og når alle kommer ut skulle den eksplodere og drepe alle.. 

Dagen var kommet, enderlig kunne snart jeg og Jason ikke besymre oss over dem. Jeg satt i bilen å ventet, mens jeg så kopien av meg bli løftet ut og satt på plassen... "DERE NÅ FOR DERE FAEN MEG KOMME UT HIT OG HENTE DEN JÆVLA BITCHEN!!!!" skrek Jason mot huset.. Alle kom ut og begynte å gå nedover mot figuren.. Jason rygget bakover og trykket på knappen, men så siktet en av de på Jason og skjøt han sett i leggen.. Jeg hørte et pang.. Og alt ble stille...

Jeg gikk sakte ut av bilen. Hele omerådet var dekket av røyk. "JASON!!!! HVOR ER DU?!?!?" skrek jeg.. Jeg kunne verken se eller høre noe.. Plutselig tok noen tak i meg og begynte å dra meg av gårde... De sparket meg og slo meg, alt de kunne... Jeg klarte å snu meg mot dem.. Og der var de... 

Hei! Vel jeg har ikke skrevet på super lenge... og sorry for det assa!!!!! Herregud!! Men har hatt sommerferie, da har jeg vært bortreist. Og har nettopp startet i 10 klasse så har ikke hatt tid.. Beklager så mye igjen!

Jason McCann my heroWhere stories live. Discover now