Jeg trenger litt tid...

1.2K 26 3
                                    

Jeg var hjelpesløs.. Jason holdt armen min kjempe hardt, mens han dro meg inn. Det gjorde vondt når jeg gikk, siden jeg nettopp hadde hoppet ut av vinduet og knust foten min. Jeg så opp på Jason, men jeg fikk ikke et blikk tilbake. Han ville se ikke på meg. Jeg følte meg dum, for Jason hadde jo vært ganske snill mot meg det siste døgnet "Jason.. Jeg beklager, jeg mente ikke å gjøre det.. Jeg ville bare ikke være her lenger, jeg savner familien min og vennene mine" sa jeg lavt mens jeg så ned i bakken. Jason snudde seg rundt å så på meg. Det var som om øynene hans brant, de var helt mørke "NÅR DU IKKE ER LYDIG, OG GJØR TING JEG IKKE VIL AT DU SKAL GJØRE.. SKAL DU BLI STRAFFET!!" sa han med en ildsint stemme.

Han tok meg inn i et mørkt rom. Han slapp taket i armen min slit at jeg falt ned på gulvet. Han gikk bort til veggen og tok på lyset. Jeg studerte Jason, han var skikkelig kjekk, høy, brune øyne, og håret hans var alltid perfekt. 'nei' tenkte jeg inni meg, 'jeg kan ikke like Jason, han er jo slem mot meg. Men han beskyttet meg jo.. åhh!!!'. Han kom mot meg igjen og tok tak i armene mine "nå skal du se hvordan jeg ble behandlet av faren min når ikke jeg hørte på han" Han løftet meg opp og bandt meg fast meg håndhjern opp mot veggen. Han bandt meg i en stilling sånn at jeg akuratt ikke klarte å sitte på kne. "Jason.. Hva gjør du med meg? Jeg er sulten, skal du bare la meg være her?" sa jeg med en lav hviskestemme.. "Jeg bryr meg ikke om deg din lille hore.. Du skal sitte her til straffen din er over!" skrek Jason til meg med en sint, skummel stemme mens han sakte slukket lyset og gikk ut ...

(3 dager senere)

Jeg hørte at noen tok i døra. Jeg hadde vondt i hele kroppen og håndleddene mine var helt ømme. Blodet randt nedover hendene mine. "Hei, går det bra?" hørte jeg en gutt si inn i rommet. Han kom inn, og det var Jason "ehh... n..i" prøvde jeg å få fram.. "vel, det er bra!" sa Jason og gikk ut. "Nei.. v....ent" fikk jeg ut, "Ka...n je...g..... få.. gå på do?" sa jeg så høyt jeg kunne "Sikkert.." sa han og kom bort til meg. Han låste opp håndhjernene og hjalp meg opp. Han hjalp meg bort til doen i rommet og dyttet meg forsiktig inn. Jeg låste døren bak meg og tok hendene på vasken. Jeg så sakte opp og møtte blikket mitt i speilet, jeg så på meg... jeg hadde aldri vært så tynn før. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre.. Det eneste jeg tenkte på var å dø.. Jeg tok tak i speilet og hev det ned i gulvet. "Hva skjer?" hørte jeg Jason si utenifra.. Jeg tok opp den skarpeste biten og tok den mot pulsåren min. Jeg tok hardt i, og gulvet ble fylt med blod.. Jeg falt ned på gulvet og alt ble svart.. Det siste jeg hørte var at Jason slo opp døren...

----------

Sorry for at jeg ikke har skrevet på en stundt!! Men jeg har vært skikkelig opptatt med skole, forestilling osv. Men kos dere med denne delen ;) Det kommer snart mer!

Jason McCann my heroWhere stories live. Discover now