Gud, er du med meg? Ser du alt som skjer?

691 20 4
                                    

Plutselig begynte han å røre på seg.. "Jason!!!!!! OMG!! Herregud.. du var død" skrek jeg ut mens gledestårer rant nedover kinnet mitt.. "Ehm... hva skjedde? Og hvem er du?" sa Jason og så forvirret opp på meg. Jeg falt sammen... "Jeg... Husker du ingenting? Jason hva er det siste du husker?" Jason satt seg opp, men jeg så han hadde smerter i hodet. "Det siste jeg husker er at jeg satt i fengselet.. Og jeg hadde en plan om å rømme.." sa Jason og stirret rart på meg. "Jason.. Du kidnappet meg.. Det er en lang historie.. Kan jeg fortelle deg det i morgen? Du virker litt trøtt..." sa jeg og tok hardt rundt Jason. "Ja, har du noe smertestillende?", "Ja" sa jeg og gikk bakerst i bilen å hentet et teppe og smertestillende. "Vi må ligge i bilen i natt, så får vi se hva som skjer i morgen" sa jeg til Jason og hjalp han opp.

Jason's synspungt.

Det nattet hadde jeg en syk drøm.. Jeg drømte om alt som hadde skjedd.. Jeg fikk sjokk over alt jeg hadde gjort mot henne, når jeg gjorde det tenkte jeg ikke... Jeg våknet brått opp å pustet dypt inn. Jeg tok tak i armen hennes og vekte henne opp. "Du.. Jeg husker alt! Jeg er så lei meg for alt som skjedde, jeg mente det ikke!!" skrek jeg ut til henne. "Hva? Du lei det for det som skjedde? Haha... Slutt å kødd Jason!" hun så rart på meg før hun la seg ned igjen. "Nei, virkelig.. Jeg føler meg mye bedre, ikke så slem som jeg var..." sa jeg og strøk henne på kinnet.

Mitt synspungt.

Hva faen var galt med Jason.. Hadde han blitt snill..? "Jason.. Hva er galt med deg? Hva skjedde med deg?", "Jeg aner ikke..." sa han.. Plutselig reiste han seg opp og begynte å løpe inn mot skogen. "Hva faen Jason!!! Vent!!!" skrek jeg til han mens han forsvant lengre og lengre inn i skogen. Han stoppet brått opp.. Rett foran han hang hun ned fra trærne med en snor tredd rundt halsen hennes.. " Lise!!!!" skrek jeg ut!!!!! "NEI!! FAEN, JASON DU SA AT HUN VILLE BLI SLUPPET FRI!!!" sa jeg og braste ut i tårer.. Min beste venn hang der med et skrekkslaget blikk og blod overalt... Jeg slang meg rundt rundt Jason og fortsatte å gråte.

Plutselig kom crewet hans.. En av guttene tok tak i armen min og dro meg bort fra Jason.. "Haha... Jeg visste dere ville finne henne, og det var planen vår... Få fanget denne bitchen og drepe Jason rett foran øynene hennes.." sa han. Han tok opp en kniv og la den mot halsen min... Han skar et lite kutt og dyttet meg ned på bakken... Jason så ned på meg, før han fikk gjort noe...

Jason McCann my heroDonde viven las historias. Descúbrelo ahora