Mitt synspungt.
Jeg våknet, hele krøppen var ømm.. Ikke noe nytt egentlig, det var ikke første gang… Jason lå ved sinav meg med de sterke armene hans rundt meg. Jeg bare lå der og så opp i taket. Plutselig reiste jeg meg brått opp, hva skjedde med Max egentlig? Tenkte jeg inni meg. Jason våknet og så opp på meg. ”Jason hva skjedde med Max?” sa jeg og så ned på Jason som fortsatt lå i nede i sengen. ”Før jeg forteller det synes jeg du først burde fortelle meg hva som skjedde i går, og hvorfor du prøvde å stikke?” sa han og så forvirret på meg.
”Ja.. Det var fordi jeg er lei av alt dette, jeg blir alltid skadet, jeg savner familien min og vennene mine, jeg savner mitt gamle liv. Og fordi du lå å sov tenkte jeg at det var perfekt å rømme, og komme meg tilbake til mitt normale liv.. Jeg hadde savnet deg, og du aner ikke hvor tungt det var å gå ut døren når du sov.. Da jeg tenkte at jeg aldri kom til å se deg igjen… Jason jeg elsker deg, men dette livet her.. Jeg kan ikke leve sånn som dette.”
Jason reiste seg opp og strøk hånden hans over kinnet mitt, og så meg rett inn i øynene. ”Katie.. Jeg vet… Men hva om vi drar bort. Bare du og jeg. Vi kan dra et litt stillere og mindre farlig sted! Så kan vi finne ut av ting?”
”Det er perfekt!” sa jeg og slang meg oppå Jason. Jeg lente meg ned for å kysse han. Vi kysset mykt. ”Men hva skjedde med Max?” sa jeg og så ned på Jason.
”Det som skjedde var at jeg drepte han….” sa han og snudde seg sånn at han lå oppå meg.
”Ok Jason.. Han skadet meg jo, så det passet jo bra” sa jeg og så tullete opp på Jason.
Jason begynte å kysse meg nedover halsen..”Ahh!!” Skrek jeg lavt ut. Jason traff punktet mitt. ”Så du liker det, huh?” sa han og så sexy på meg. ”Ja Jason, fortsett” sa jeg til han.
Jason fortsatte. Jeg tok tak i genseren hans og dro den av. Jeg snudde meg sånn at jeg lå oppå han og begynte å kline med han. Jason tok klærne mine av sånn at jeg bare lå der i bh og truse. Jason tok av resten av klærne hans sånn at han også bare lå i boxer. Han begynte å kysse meg nedover fra nakken. ”Vil du dette Katie?” sa Jason til meg. ”Ja! Jeg har ventet på dette” sa jeg og så dypt inn i øynene hans. Han tok sakte av meg trusen og begynte å føre fingeren hans inn og ut av meg. ”Ahh.. Jason… Bare gjør det!” Jason tok av seg boxeren og....
------------------
Haha, jeg skal begynne på en dirty del ;) Skal prøve å få lagt den neste delen ut denne uken<3 :)
VOUS LISEZ
Jason McCann my hero
Roman pour Adolescents♡Dette er historien om Jason & Katie♡ Man gjør alt for kjærlighet selv om det noen ganger betyr at man må gjøre ting man aldri i hele sitt live trodde man skulle gjøre. Bli med på en spennende reise om kjærlighet, krig og urettferdighet! Kos deg...