Hjelp!!

1.3K 21 3
                                    

Jeg lukket øynene sakte opp, jeg kjente at det fortsatt gjorde vondt i hodet. Jeg kunne ikke se så mye, alt var mørkt. Plutselig åpnet en dør seg, og inn døren kom han... Selveste Jason Maccann..

Jeg hoppet litt bakover og så meg rundt etter noe jeg kunne bruke mot han om han gjorde meg noe.. Men det eneste som var i rommet var en tynn, slitt, liten madrass på gulvet og et plastglass med vann. "Hei babe, har du sovet godt" sa Jason med en deilig mørk stemme. "Nei, hva faen vil du!!! Jævla idiot... La meg gå!" sa jeg mens jeg reiste meg sakte opp. Jason kom næremere meg "DU SKAL IKKE SNAKKE SÅNN TIL MEG DIN JÆVLA BITCH!!!" sa Jason og slo meg hardt i magen sånn at jeg falt ned på gulvet igjen. Jason gikk mot døren, "Vent" sa jeg med en svak stemme "Hva?" mumlet Jason.. "Kan jeg få gå på do?" spurte jeg med håp om at det kunne være et vindu på do. "Sikkert" mumlet Jason. Han kom tilbake til meg og tok tak i armen min "AU! Jeg klarer ikke å gå, fordi du slo meg i magen" sa jeg med en lav stemme, Jason la armen han rundt midjen min og hjalp meg med å gå ut.

Jason's synspungt.

Jeg la armen min rundt midjen hennes og hjalp henne opp og ut døren. Jeg studerte henne, hun var skikkelig pen og det var noe med henne.. hun var mye tøffere enn de andre jentene jeg har møtt. Jeg så på det lange lyse håret hennes, de nydelige mørke blå øynene hennes og de veldig kyssbare leppende hennes, alt med henne var perfekt. Når vi kom ut døren så jeg at Max, Rick og alle de andre stirra stygt på meg, helt sikkert fordi jeg hjalp henne. "Hei du!! Damn hun er deilig" skrek Max bort til oss. Jeg så at hun reagerte, hun så stygt bort på Max og slapp taket rundt meg før hun gikk inn på do".

Jeg gikk bort til Max "Hva faen er det du driver med!! Bare drit i, denne jenta er min. ok?" sa jeg mens jeg rygget sakte tilbake til do døren". Plutselig hørte jeg at vinduet på doen knuste.. "HVA FAEN, HVA ER DET DU DRIVER MED!!!" skrek jeg inn mot do.

Mitt synspungt.

De knuste vindusbitene spruta rundt inn rommet. Jeg så ut, det var langt ned.. Men det var den eneste måten jeg kunne bli fri. Jeg satte meg på kanten og hoppet ut. Jeg traff bakken hardt "AU!!!" skrek jeg ut i smerte og så ned på foten min.. den var knust. Jeg hørte stemmer komme fra rundt hjørnet, hendene min tok tak i treet som sto ved sinav meg og dro meg sakte opp, men jeg klarte ikke å gå.

Jason kom løpende mot meg og slo til meg. Blodet rant ned skinnet mitt mens Jason tok hardt tak i armen min og dro meg inn. Det eneste jeg kunne tenke på var hva han hadde tenk til å gjøre meg nå...

________________

Jeg håper at dere liker starten på min lange historie :) Kom gjerne med ideer, men jeg har en plan om hva jeg skal skrive så får se om jeg bruker det. Men uansett gjerne kommenter om hva dere synes.

Jason McCann my heroWhere stories live. Discover now