Livet som slave?

234 12 0
                                    

Hele den gamle gjengen til Jason hadde klart å ødelegge alt... Jeg så meg litt rundt, ikke bare hadde de meg, men også Jason. Vi kunne ikke gjøre noe, de var for mange.. Og alt dette hadde skjedd, bare på grunn av meg!

"STOP, VENT!!" ropte jeg ut! "Dere ville ha meg, ikke sant? så la han gå!!!!!" Jason så på meg med tårer i øynene. "NEI! HVA ER DET DU TROR DU GJØR!!" ropte Jason til meg. "Jason, jeg gjør det jeg må gjøre.. så hva sier dere?" sa jeg mens de stoppet opp og så på hverandre. "Vel, ja.. Det er en deal. Vi tar deg, og gjør deg til vår slave. Og så lar vi Jason gå, og han får leve." svarte en av guttene til meg. "Men da skal jeg se at dere lar Jason dra, og hvis en av dere prøver å drepe Jason, dreper jeg dere!" sa jeg mens jeg så de slapp taket på Jason's arm.

Tårene fosset ut når jeg så Jason sette seg inn i bilen og kjøre av sted.. Jeg fikk ikke sagt hade og ikke kysset han for siste gang.. Han bare gikk.

De dro meg inn i huset, der jeg en gang skulle vært drept. Når jeg gikk inn døren kom alle minnene tilbake, både den fæle tiden, men også dagen jeg innså jeg likte Jason. De hev meg inn i et rom, med 3 andre jenter. "Sånn, bli kjent med hverandre... Dere skal være her resten av livet deres!" sa en av guttene og smalt døren igjen bak oss. Alle jentene i rommet satt å stirret redselsfult på hverandre. De skalv av redsel og gråt som bare det. "Dere?" sa jeg svakt og tittet inn i de redde øynene. "ja..." stotret en blond jente nedi hjørnet.. "Ikke vær redde, jeg skal få dere ut! Jeg har vært her før, og klart å rømme.. Jeg skal ikke la noen ting skje med dere!" sa jeg og reiste meg bestemt opp. "Har du vært her før, og kommet deg ut?" sa en av de andre jentene, mens hun gnei de skittende hendene sine i annsiktet. "Ja.. Det var ikke enkelt, men det gikk!" sa jeg og smilte svakt til henne. "Men hvorfor er du her nå da? Hvorfor er du tilbake? " sa den siste jenta, som ikke kunne vært eldre enn 15 år. "Vel jeg ga livet mitt til dem for å kunne redde livet til kjæresten min..." sa jeg og så trist ned i gulvet.. "Og hvem er kjæresten din?" spurte den 15 år gamle jenta. "Jason, Jason McCann" sa jeg lavt.. "Jason? Vi ble fortalt at det var hans skyld at vi er her!!!" svarte hun sint! Alle jentene reiste seg opp og begynte å gå mot meg... Det så ut som om de vill drepe meg... 

Plutselig kom en av guttene inn i rommet og dro meg ut.. Han dro meg hard i armen og dyttet meg inn i et annet rom uten å si ett ord.. Han begynte å kle av seg og kysse meg overalt.. Han tok tak i genseren min og prøvde å ta den av, men jeg nektet.. Han slo meg hardt i annsiktet og dyttet meg hardt ned på sengen. Han satt seg oppå meg og tok av meg klærne.. Jeg gråt av fykt Jeg prøvde alt jeg kunne å komme meg løs... men det hjalp ikke.. "HJELP...!" skrek jeg høyt.. Han voldtok meg.... og jeg kunne ikke gjøre noe... 

Jason McCann my heroحيث تعيش القصص. اكتشف الآن