Mitt synspungt.
"Kommer du?" ropte Jason. "Jada, jeg kommer når Jason" skrek jeg til han. Jeg hadde tatt på meg en sports bh og en shorts, og var veldig klar til å lære litt selvforsvar og litt kampteknikk.
Vi kom fram til stedet der vi skulle trene. Det var en forlatt bygning, og inne var det innredet med masse treningsutstyr. "Så Jason.. Det her du trener assa ;) Ikke så rart du har så mye muskler!" sa jeg mens jeg så flørtende bort på han. "Ehm, ja.. Men la oss starte" sa han mens han rødmet. Han tok fram en boksepute og lot meg bokse litt på den. Jeg hadde fått spist mye de siste dagene, og Jason trodde jeg var en liten, spinkel jente som ikke klarte noen ting.. Men det han ikke visste var at jeg hadde gått på kick boxing i 2 år. "Okai, la oss se hva du kan. Kom bort hit og jeg vil at du skal slå meg med alle kreftene du har" sa Jason "Nei....ehhh jeg tror ikke det er så lurt" sa jeg og så skeptisk bort på han "Jo, nå kommer du hit". Jeg gikk bort til Jason og var klar til å slå.. "Du Jason sikker på at jeg skal gjøre dette?" sa jeg "Ja! 100% sikker". Jeg tok opp armet og slo Jason hardt i magen, så hardt jeg kunne. Jason falt ned på gulvet i smerte, "Hæ?!? Hva faen, du er jævlig sterk.... Noe du vil fortelle meg?" sa Jason og så rart på meg "Ehh. hahahha! Ja jeg har gått på boxing i 2 år.." sa jeg lavt og så ned i gulvet.. "Jaja, da vet du vel litt om dette da. Okai siden du har gått på boxing, hva om vi tar en kamp... Bare for å prøve?" sa Jason "Greit Jason". Begge to gjorde seg klare og begynte å slåss, men veldig forsiktig. Plutselig slo Jason meg i ansiktet meg all kraften han hadde. Jeg falt med i gulvet og slo hodet hardt.. Så sloknet jeg. "Våkne! Bare åpne opp øynene dine!" sa Jason urolig... "Ehhh... hei du.. auu! Hva faen var det for noe?" sa jeg mens jeg lo forsiktig og så opp på Jason. "Sorry ass! Det var ikke meningen å slå så hardt! Uansett, mens du ikke våkent hentet jeg litt mat... Så her er litt mat og litt å drikke.. Jeg tenker at vi sover her i natt og at vi fortsetter i morgen!" Sa Jason. Jeg så bort på den ENE madrassen som var i rommet. Mente han virkelig at vi skulle dele seng... Igjen!.. "Takk, den var veldig snilt av deg" Sa jeg og kysset han på kinnet. Jeg reste meg opp og Jason gjorde det samme. Han tok tak i midjen min og dro meg nærmere han. Han lente seg mot meg og kysset meg mykt. Det føltes helt riktig, og han var dritgod til å kysse. Jeg tok hendene mine i håret hans og kysset han tilbake. Blikkene våre møttes, jeg innså noe. Jeg liker han faktisk, og jeg tror han liker meg også. -tenkte jeg inni meg.
*En liten stund senere*
"Jeg er litt tøtt Jason" sa jeg og så bort på han. "Okai legg deg til å sove du, jeg kommer snart" sa Jason. Jeg la meg ned i senga og sovnet fort. Jeg voknet av meg selv, midt på natten. Det var helt mørkt ute.. Jeg snudde meg rundt og så på Jason ligge ved sinav meg, rolig, stille.. Jeg visste at dette var den rette sjansen til å rømme. Jeg kunne få se familien min igjen. Jeg reiste meg opp og listet meg bort til døren. Tårene begynte å trille når jeg gikk ut døren. Det var tungt å forlate Jason sånn... Jeg elsker Jason.. Men jeg kan ikke være her. Jeg måtte se familien min igjen... Jeg tok opp en stein som lå utenfor og skar inn i veggen= Jeg elsker deg Jason.. Men jeg må dra!.
Jeg begynte å løpe inn mot skogen.. Jeg løp og løp.. Plutselig snublet jeg og falt på bakken.. Jeg klarte ikke å reise meg, jeg blødde fra kneet og jeg så ingen rundt meg.. "Hjelp!!!!! NOEN!!!!! HJELP MEG!!! JASON!!!!" skrek jeg ut. Jeg dro meg bort til et tre og plutselig kom noen bakfra.. Personen dro meg opp og la en pistol mot hodet mitt...
Håper dere liker denne delen. Kos dere!
YOU ARE READING
Jason McCann my hero
Teen Fiction♡Dette er historien om Jason & Katie♡ Man gjør alt for kjærlighet selv om det noen ganger betyr at man må gjøre ting man aldri i hele sitt live trodde man skulle gjøre. Bli med på en spennende reise om kjærlighet, krig og urettferdighet! Kos deg...