Tarih giriniz.
Merhaba!
Ben Vanessa.
Bu gün yeni bir işe girdim bu iş kütüphanede,maaşıma bakınca çokta yorucu sayılmaz.
İşe gittim mavi montum,kahve rengi şapkam ve beyaz atkımı çıkarıp askıya astım.Raflara baktığımda hiç bir kitabın yeri bozuk değildi,erken geldiğimi düşündüm bu yüzden herhangi bir kitap alıp okumaya karar verdim okuduğum kitabın ismi "yere yakın yıldızlara uzak"idi.
Aradan 7 saat geçer ve kütüphene kapanmak üzere
7 saat boyunca rastgele kitaplar okudum,nedense her kafamı kaldırdığımda kitapların yeri bozulmuyordu ürkmedim değil,çünkü kütüphane ağzına kadar insan ile doluydu.
Eve gitmeden önce arka taraflarda bulunan raflarada göz atmam gerektiğini düşündüm ve hızlıca arka tarafta bulunan raflara bakmaya gittim ama o raflardada bozukluk görmeyince birşeylerin ters gittiğini hiss ettim.
Arkama dönüp koşarak uzaklaşacakken bir şeyle göz göze geldik o an çığlığı basıp geri çekildim,korkmuştum.
Bebek bu⬆️
Yerde bir bebek vardı inanabiliyormusun bir BEBEK!
Daha önce orada olmayan bir bebek! BOYUM KADAR!
O korku dolu anımda birden bir el omzuma dokundu,kendimi kitaplıkların bir köşesine fırlatıp ağlamaya başladım ve yüzümü kapattım.Ayakkabıları bana doğru geliyordu ben ise avazım çıktığı kadar bağırıp ağlıyordum.
Yüzüne bakmadan bağırdım
-KİMSİN LAN SEN!-Sen hani naziktin?diyip kahkaha attı o sırada o sesi duydum bu onun sesiydi! Her ne kadar gıcık olsamda onun sesini duyduğuma sevinmiştim o oliwe'di!
Oliwe bu⬆️
Kafamı kaldırdım.
-Vanessa neden ağlıyo'sun?-B-be-BEBEK!
-Ne bebeği tam olarak?
O tarafa bakmadan parmağımla işaret ettim bana sanki aptalmışım gibi bakmaya başladı,kafamı çevirip baktığımda bebek YOKTU!GİTMİŞ!
Merhaba bu kitabı beyendiyseniz lütfen yorum ve beyenilerinizi esitgemeyin💐
İyi okumalar!☃️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nora'nın Laneti
HorrorBir kaç gün önce işe girdiğim kütüphanede tatlı bir bebek ile karşılaşacağım kimin aklına gelirdiki! D-dur s-sen LANETLİSİN!