Önceki bölüme yaptığınız güzel yorumlar sayesinde bu bölümüde yazma kararı aldım sizleri çok seviyorum neyse uzatmadan geçelimmm!
☃️
-Piskoloğa görünmelisin dedi Oliwe,belkide haklıydı,kafayı yiyordum.
-Sanırım ilk kez haklısın dedim.
-
Ben hep haklıyım güzellik dedi gülerek.Oturduğum yerden kalktım ve gözgöze geldik
-Bana güzellik dememen hakkında anlaştığımızı düşünüyordum odun kafa.
Az önce gülen suratı düşmüştü.-Sadece şaka yapmıştım dedi ve uzaklaştı.
Oliwe benim kütüphanede iş arkadaşım ve ikimiz aynı apartmada oturuyoruz,yakın arkadaşız.
Kütüphaneden çıktıktan sonra eve doğru yola çıktık Oliwe bana bakıyordu neden baktığını sordum.
-Bu gün bi' garip hareketlerin var dedi.
Acaba onu terslediğim için bana sinirlimiydi?
-Özür dilerim korkmuştum sende öyle deyince kendimi tutamadım dedim.
Ama beklemediğim bir şey oldu.
-Onu demiyorum.Bu gün kütüphanede neden çığlık atıp ağladın?o zaman işten dolayı biraz kafam dağınıktı sende bebek falan deyin seni fazla önemsemedim.Salak salak espiriler yaptım.
Bir şey demeden başımı olumşu anlamda salladım.
Durdu.-Bu tam olarak nasıl bir bebekti?dedi.
-Sarı saçlı gerçek gibi ve benimle aynı boyda bir bebekti.
-Hmm dedi ve yolumuza devam ettik.
-Bu gün senin evine sarah ile birlikte misafirliğe gelebilirmiyiz?
-OLUR! dedim heyecanla.Sarah ile pijama partisi yapmayı çok istiyordum.
-Tamam o zaman sanada uyarsa 1 satte sonra gelelim.
-Tamam.
Eve vardığımızda hemen vedalaştık ve hazırlanmak için evime girdim.Çok mutludum hemen giyinmek için yatak odama girdim ve içeriye doğru dönmemle yatağın üzerindeki bebekle karşılaştım hemen kapıyı kapattım girişteki anahtarlıktan kapının anahtarını aldım ve kapıyı kilitledim.
Fakat sonra korkmanın bana bir fayda sağlamadığını anladım kapıyı açıp içeriye baktığımda bebek halen oradaydı aslında tatlıydı ama garip yerlerden çıkması beni korkutuyordu
Biraz yaklaştığımda bebeğin gözlerinden akan kanları gördüm noluyordu?başucumdaki peçetelerden birkaç tane alıp gözlerini temizlemeye başladım.
Ben bebeğin gözlerindeki kanı temizlerken gürültülü bir ses
"NORA"dedi ve bebek yok oldu...
Umarım beyenmişsinizdir bunada güzel yorumlar yaparsanız ve şu sol altta bulunan yıldıza tıklarsanız çok sevinirim
İyi okumalar☃️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nora'nın Laneti
HorrorBir kaç gün önce işe girdiğim kütüphanede tatlı bir bebek ile karşılaşacağım kimin aklına gelirdiki! D-dur s-sen LANETLİSİN!