KAYIP

144 6 19
                                    

Selamm çok çok çok çok özür dilerim bölümleri o kadar geç atıyorum ki sabrınızı zorluyorum.Bölümlerin geç gelmesinin sebebi okulum elimden geldiğince bölüm atmaya çalışacağım❤

Hızla çalıların arasına saklandık ardından Zerry yanımıza geldi.

Önümüzde tam tamına 2 haydut vardı.

Hemen bir hamle ile çalılıklardan çıkıp onları öldürmek istedim ama Zex kolumdan tuttu.

Zex:Sarah bunu yapman hiç mantıklı değil.

Boş gözlerle ona baktım.

Gözleri ile bana çalılıkların arkasındaki görülmesi imkansız haydut sürüsünü gösterdi,sayamayacağımdan çok kişi vardı!

BU BİR TUZAKTI VE BİZ TUZAĞIN ORTASINDA KALMIŞTIK!

Dehşete kapılmıştım çünkü böyle bir şeyi beklemiyordum gerçi tek akıllı ben değildim ya.

Zerry ile içimden konuşabiliyordum yani sonuç olarak o benim sihirli hayvanımdı.

S

arah:Zerry

Zerry:emrindeyim prenses

Sarah:şuan buradan olabildiğince hızlı olarak uzaklaş daha sonra bizim gidebileceğimiz bir yol var mı bak anladın mı beni?

Zerry:evt

Zerry hızla uzaklaştı Zex ile ben yalnız kalmıştık gerçi yalnız kalmış sayılmayız etrafımızda sayamayacağım kadar çok haydut vardı.

Dakikalar sonra haydutlar uzaklaştı onları takip etmeye karar verdim ama Zex beni durdurdu

Zex:bekle prensesim Zerry gelince onların arkasından gitmesini söylersin.

Sarah:peki

Zex ile yolumuza devam ettik karşımıza 3 yol çıktı Zerry yanımıza geldi ve en güvenli yolun ikinci yol olduğunu söyledi bizde üçüncü yoldan devam ettik bazen Zerry önden gidio etrafı kolaçan ediyordu.

Uzun zaman yürüdükten sonra bir mağara bulduk çok yorulduğumuz için içeri girdik Zerry karşıma Zex ise yanıma oturdu.

Zex:Bak akşam oluyor geceyi burada geçirelin dedi.

Sarah:Olur.

Yarım saat dinlendikten sonra Zerry uyuyakaldı Zex ve ben ise yarın için plan hazırlıyorduk.

Hava iyice karardığı için ateş yakma kararı aldık.

Zeki ben yerden iki taşı almış birbirine sürterek kıvılcım çıkartmaya çalışıyordum burnuma duman kpkusu gelince Zex e döndüm

Sarah:Bak gördün mü duman ko-

Ateşi Zex elindeki çakmak ile çoktan yakmıştı.

Bana bakıp güldü

Zex:Sen devam et güzelim ben seni izlerim.Dedi ve sırıttı

Ben ise sanki hiç bir şey olamış gibi davranmaya karar verdim.

Sarah:Nerede kalmıştı-

Bir anda Zex karşıma geçti ellerimi tuttu ve bana doğru yakınlaşmaya başladı.

Şuan bağırarak, kızarak veya tokat atarak onu kendimden uzaklaştırabilirdim.

Ama yapamıyordum!

Sarah:Bence yarın her an her tuzağa hazır olmalıyız.

Zex:Bencede.yakınlaşmaya devam etti kendimi biraz geriye kaydırdım.

Sarah:O zaman yarın aynen böyle yaparız.

Zex:bana uyar

Lanet olsun yakınlaşıyordu biraz daha geriye doğru gittim ve sırtım duvara deydiğinde durdum.

Yutkundum.

Yanımdaki yastığı aldı ve Zerry'nin yanına gidip uyudu ben ise halen utancımdan ölüyordum.

Resmen niyetini kötü algılamıştım iyi kötü geceyi geçirdikten sonra sabah oldu.

Uyandığımda Zex ortalıkta görünmüyordu biraz etrafa bakındım fakat yine göremedim acaba başına bir şey mi geldi diye düşünmeye başlamıştım ki arkamdan Zex'in sesi geldi.

Zex'in sesini duyunca derin bir nefes verdim bu yolda tek gitmek istemiyordum, bu kadar haydutun arasında, hiç gitmak istemiyordum

Bana ormandan topladığı üzümleri gösterdi.

Yanına gittim.

Bir salkım aldım ve yedim.

Karnımızı doyurduktan sonra yola koyulmaya karar verdik.

Bütün gün yürüdük sanki sonsuz bir yol gidiyorduk :(

...



🐸

Büyücü ve Oliwe

-Off keşke Sarah ' yı göndermese idim..

-Merak etme geliceklerr

-Emin misin???

-Kesinlikle...

*Yankılanma sesleri*

-Neler oluyor!(oliwe)

-Bilmiyorum?(büyücü)

-O-OLİWE BENİM BEN VANESSA

-VANESSA!

-OLİWE BENİ KURTARMALISIN!

-NEREDESİN?

-BİLMİYORUM ETRAFIMDA YEŞİL VE MAVİ RENKLERİNDE AĞAÇLAR VAR BİR ŞATONUN İÇERİSİNDEYİM

-MERAK ETME GELİCEM.

-TAM...-

-SEN ÇOK YARAMAZLIK YAPIYORSUN BİR CEZAYI HAKETTİN!(BİLİNMEYEN BİR SES)

-VANESSA VANESSA VANESSA!

-KAHRETSİN...

-NE CEZASI. . . ;(

-KURTARICAM SENİ VANESSA...

EVET O KADAR BEKLETTİM VE BUKADARCIK BİR BÖLÜM ÇOK AZ FARKINDAYIM HAFTA SONLARI BÖLÜM ATMAYA ÇALIŞACAĞIM KUSURA BAKMAYIN DERSLERİMDEN DOLAYI AKTİF DEĞİLİM NOTLARIM DÜŞTÜĞÜNDE AİLEM YASAK GETİRİYOR VE BEN AKTİF OLAMIYORUM GERÇEKTEN ÇOK ÜZGÜNÜM...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 03, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Nora'nın LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin