OLİWE!

239 24 24
                                    

Slmm ben geldimm yeni bölümü çok çok çok çok merak etmişsinizz bende yeni bölüm yazıyorum tatilden döndümm çok enerjiğim umarım ailem okullar açılınca teblet telefon falan yasaklamaz yoksa yeni bölümler sadece hafta sonu gelir neyse çok uzattım bölüme geçelimm.

İyi okumalar🥞🥞🥞

O aptal bebek bana ne yaptı!

Ayağı kalktım fakat sol ayağımı haraket ettiremiyordum düşsem kırılacak gibi idim.

-SARAH!

-Sorun ne Van-

-Ne oldu?

-H-hi-hiçç

-NE OLDU!

-Ben bimin yanına gidiyorum

-BURAYA GEL NOLDU!

Beni dinlemedi ve gitti hareket edemiyordum zorlanıyordum bu yüzden yatağıma tekrar uzanıp Sarah ve Oliwe' nin gelmesini beklemeye başladım.

🥞

Şatoya vardığımda abimin odasına doğru yöeldim hızlı adımlarla gidiyordum Vanessa' nın o hali aklıma gekdikçe hızlanıyordum koşmaya başlamıştım ona ne olmuştu öyle!

-ABİ!

-Sorun ne Sarah?

-VANESSA!

-NE OLDU ONA!

-K- ken- kendin gör

Abim hemen bizi Vanessa'nın yanına ışınladı onu görünce dehşete kapılıp yanına koştu.

-NE OLDU SANA BÖYLE!

-Ne oldu bana?

-Benimle krallığa gelmelisin.

-Olmaz Oliwe ben burada yaşıyorum bunu biliyorsun.

-Ama ama böyle gide-

-Ben iyiyim sadece vücudumun sol kısmını hareket ettiremiyorum.Bu normal bir şey. Dedi gülümseyerek.

-Sen kendine aynadan bakmadın değil mi?

-Hayır bakmadım ama merak etme iyiyim ben.Halen gülümsüyordu.

Oliwe karşısına bir ayna ışınladı.

-Bak.dedi.

Korktuğunu biliyordum çünkü biz çok yakın arkadaşız ama o Oliwe endişelenmesin diye rol yapmayı tercih etmişti ah Vanessa.

-Sorun yok Oliwe ben iyiyim dedi halen gülümsüyordu fakat sahte bir gülümseme ile.

-Emin misin?

-Evet sen gidebilirsin endişelenme.

-Tamam..

Nora'nın LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin