Abimden beklediğim işaret gelmişti
🎄
Helloo yine benn bu gün size yeni bir bölüm getirdimm kitabımızın okunması gün geçtikçe çoğalıyor sizlerin beyenmesi beni mutlu ediyor bu yüzden yorumlarınızı ve beyenilerinizi eksik etmeyin sizleri çok çok çok çok seviyorum hadi daha fazla uzatmadan geçelimm
❤
-ŞİMDİ!
O an hızlı bir şekilde arabaya doğru koştum arabadan aldığım dönüşüm sopasını abime doğru attım.
Hava güneşli idi abim sopayı yakaladığı gibi üzerine bir yıldırım düştü herkes dehşete kapılmış bir şekilde onu izliyordu ben ise abimin bana sopayı tekrardan göndernesini.
Yıldırım dumanının içerisinden bana sopayı fırlattı artık sıra bendeydi sopayı elime aldığımda büyük bir ses koptu bu sesler her şeyin karışımı gibiydi insanların çığlıkları ve büyük bir yıldırım sesi.
Dumanların arasından kucağında Vanessa ile çıkan abim uzun bir zıplayış ile birlikte yanıma varmıştı.Abim çok iyi görünüyordu uzun zamandır onun Kral halini görmemiştim.
Uzun zamandır dünyaya gelmiştik çünkü abim kendine bir kraliçe arıyordu.Ben ise bir prensesim.Sanırım abim istediği kızı bulmuştu o kişi Vanessay' dı.
Saçlarımı toplarken sırıtıyordum.
-uzun zaman oldu kralım dedim.
İnsan bedenindeyken saçlarım mor olmuştu ilk başlarda ne kadar sinirim bozulsada sonralarda alışmıştım.Abim bazen çok sinir bozucu oluyordu saçlarımın rengi yüzünden benimle alay etmişti prenses halimde olsaydım güçlerimle onu parçalayabilirdim.
Ah güzel saçlarım.
-Haklısın prensesim dedi.Geri dönüşeceğimizi biliyordum bu yüzden bu anın tadını çıkarmalıydım abim ve vanessayı hızla arabaya bindirdim.
Apartmanın önünde kraliyetten çağırdığım çetemiz vardı.Apartmana girdik.Abim ve benim olan eve girdik.
-İnsan olmak amma zormuş aptal duygular var dedim.
-Zaten bu yüzden geldik ya bir kraliçe olması için o kişiye duygu beslemem gerek acaba seni insana dönüştürürken hafızanı mı sildim dedi alaycı bir sesle.
-Ha-ha-ha ne komik.
Vanessa' nın gözlerini araladığını gördüm abime gözlerimle Vanessa' yı göstedim abim onun bulumduğu tarafa döndü Vanessa uyanıyordu.
-Umarım yine bayılmaz seni bu halinde görünce kendini tutamaya bilir.
-NE VARMIŞ HALİMDE
-Yakışıklısın.
-Öyle desene sen dedi ve minik bir kahkaha patlattı.
Vanessa uyandığında korkulu gözlerle geri çekildi bizde korkmuştuk çünkü Vanessa' nın gözünğn bir tanesi normal diğeri ise mavi kırmızı karışımı bir hal almıştı.Onun bizden korkması gayet normal tanınacak gibi değildik ki.
İstemsizce sırıttım.
Abim Vanessa' ya dönerek
-Gözüne ne oldu dedi.
Abimi sesinden tanımış olacak ki
-Oliwe..
Demiştim etkilenicek diye kendi kendime sırıtıyordum Vanessa bana baktı bende ona.
-Yakın arkadaşız beni unuttuğunu söyleme dedim.
-SARAH!dedi şaşkınca ben ise oturduğu yatağın yanına gelmiştim bile yanına oturup gülümsedim.
-Size ne oldu böyle dedi Vanessa.
-Abi kim anlatsın dedim abime dönerek.
O da aynı benim gibi idi kral vücuduna kavuştuğu için sırıtıyordu.
-Sen anlatmak istermisin prensesim?
-Büyük bir zevkle kralım dedim.
Vanessa bana bakıp sordu
-Kral?Prenses?
-Vanessa abim ve ben bir kraliyet evreninden geldik sebebini zamanla anlayacağını düşünüyorum ama merak etme en kısa zamanda eski halimize dönücez bir süreliğine bu insanlardan seni korumalıyız dedim.
Beni anladığını belli ederek kafasını salladı.
-Tamam.Çok güzelsin dedi ama abimden gözlerini alamıyordu.
Ekiptekileri binanın etrafına dağıtmıştık.
-Demek sen bir kralsın dedi vanessa abime bakarak.O kadar şaşkındıki resmen şaşkınlıktan gözleri yerinden çıkıcaktı.
-Öyleyim Vanessa.
-Vay be arkadaşımın kral olmasını hiç beklemiyordum dedi benim sırıtan suratım düştü NE!
ARKADAŞ MI!
SA- DE- CE ARKADAŞ MI!
BU İŞ BÖYLE DEVAM EDERSE BİZ İNSAN HALİNDE OLMAYA DEVAM EDİCEKTİK VE BEN BUNU HİÇ.İSTRMİYORDUM!
-Siz arkadaş mısınız? dedim sesime hakim olarak.
-Tabikide arkadaşız ne olduğumuzu düşünüyordun ki?dedi Vanessa.
-Hiçç dedim
Ama Vanessa' nın halen gözünden haberi yoktu ona telrar gözünü sordum bu sefer büyük bir şaşkınlıkla bana baktı ne demek istediğimi anlamış olacak ki koşarak banyoya gitti daha sonra kulak çınlatıcı bir çığlık patlattı.Kensinden korkmuştu.
❤
Bir bölümün daha sonuna geldik umarım beyenmişsinizdir bu bölümü beyenmişsinizdir elimden geldiğince buraya neden geldiklerini anlattım.Sizleri çok çok çok çok seviyorumm.
İyi okumalar❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nora'nın Laneti
HorrorBir kaç gün önce işe girdiğim kütüphanede tatlı bir bebek ile karşılaşacağım kimin aklına gelirdiki! D-dur s-sen LANETLİSİN!