Hellooo yine ben ve yine bir bölümmm hadi bakalım bölüme geçelimm.
💐
Abim Vanessa' nın neden ağladığını anlamış olacak ki hemen yanına gidip onu sakinleştirdi daha sonra Vanessa' yı misafir odasına götürdü ben ise halen çok sinirli idim.
Abim misafir odasından çıktı ve Vanessa' nın uyuduğunu söyledi. Benim ise gözlerimden ateşler çıkıyordu.
Abim uzun zamandır Vanessa nerede çalışsa orada çalıştı o nereye gitse abimde oraya gitti fakat halen arkadaşlıktan söz etmeleri beni delirtmişti.
Abimin kral haline aşık olacağından emindim.
-Bir sorun mu var?dedi abim.
-NE ARKADAŞI YA NE ARKADAŞI! dedim sessiz sitemli sesimle.
Şuan onu parçalayabilirdim.
Beni özel sadece sihirle gidilebilen odaya ışınlamıştı. Artık istediğim kadar bağırabilirdim.
-NE ARKADAŞI HALEN YA!NE ARKADAŞI!
-KARŞINDA KİMİN OLDUĞUNU UNUTMADAN KONUŞ SARAH!
-KRAL OLABİLİRSİN AMA BENDE BİR PRENSESİM!
-...
-İnsan olmaktan sıkılmadın mı ya yeter artık ben çok sıkıldım. Dedim ağlamaklı sesimle.
-BENDE SIKILDIM SARAH YAPACAK BİR ŞEYİM YOK!
-AHAHAH YOKMU GERÇEKTEN! YOK- MUŞ- MUŞ..
-SARAH KENDİNE GEL!
-BEN KENDİMDEYİM!
Dedim ve arkamdan çıkardığım hançeri ona göstererek şöyle dedim.
-Ya bunu konuyu daha fazla uzatmadan bitirirsin yada gerisini kendin bilirsin..
Dedim ve evimize geri döndüm.
Çok sinirliydim.
Bu seferde halledemezse gerçekten düşündüğü şeyi yapmayacaktım sadece korkuttumm..
İnanmışa benziyordu..
Plan tutuyorr hihihi
🥞
Gözlerimi araladığımda vücudumun sol tarafının sertleştiğini hiss ettim.
Ne oluyor bana!
O aptal bebek bana NE YAPTI!🍲
Umarım bölümü beyenmişsinizdir 4 gün yeni bölüm olmayacak çünkü evde olmayacağım bilginizee❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nora'nın Laneti
HorrorBir kaç gün önce işe girdiğim kütüphanede tatlı bir bebek ile karşılaşacağım kimin aklına gelirdiki! D-dur s-sen LANETLİSİN!