AYNA

347 51 68
                                    

NORA dedi ve bebek yok oldu...

Ben daha olayın şokunu atlatamamışken kapı çaldı,daha giyinememiştim bile.

Kapıyı açtığımda karşımda Oliwe ve Sarah vardı,onları içeri davet ettim.

Kapıyı açtığımda karşımda Oliwe ve Sarah vardı,onları içeri davet ettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sarah bu⬆️

O gece gayet güzel geçti Oliwe benim odamın yanındaki boş odada uyudu,Sarah benimle birlikte odamda uyudu.

Gözlerimi araladığım zaman karşımda o bebeği gördüm hızla yataktan kalktım ve bebek yok oldu.

Gerçekten delirdiğimi düşündüm.Kalkıp elimi yüzümü yıkamak için lavaboya gittim.

Kapıyı kapattım,musluğu açıp önce ellerimi sonra yüzümü yıkadım ellerimi ve yüzümü yıkadıktan sonra kurulayıp aynaya baktım.

Karşımda aynada arkamda duran o korkunç bebeğin insan hali vardı ama bu sefer hiç tatlı değildi!

Bir çığlık attım çığlığımın sebebini anlamış olacaklar ki hızla koşan ayak sesleri kulağımda yankılanıyordu.

Kapıyı Oliwe açtı arkamdaki bebek yok olmuştu başım dönüyordu kendimi zor tutuyordum Oliwe içeri girince daha fazla duramadan bayıldım.

💐

Kütüphanede Vanessa'ya ne olduğunu çok merak ediyorum aynı zamandada çok üzülüyordum nasıl olsa ona...
neyse yolda yürürken Vanessa'ya sordum.

Umarım o bebek lanetli Nora değildir...

-Bu gün Sarah ile senin evimde kalabilirmiyiz?

Sevinçle beni onayladı bende bir saate evine geleceğimizi söyledim.

Eve geldiğimde bu gün Vanessa'ya ne olduğu araştırmaya başladım lanetli bebeklerin efsanelerini okudum görsellerine baktım ama Nora'nınkine daha bakmamıştım.

Korkuyla önce Nora'nın efsanesine baktım çoğu şey Vanessa'nın yaşadığı olaylara uyuyordu.

Ben bile korkmuştum hemen bebeğin fotoğrafına baktım Vanessa'nın dediği gibi boyu bir insanla aynı boya sahip,sarı saçlı ve istedği zaman İNSANA DÖNÜŞEBİLİYORMUŞ!

Hemen Sarah ile birlikte Vanessa'nın evine gittik.
Biraz oturduk konuştuk ve saat iki olmuştu artık hepimizin uykusu vardı.

Vanessa ile Sarah Vanessa'nın odasında uyudular bende onların odasının yanındaki boş odada uyudum Vanessa'yı düşünürken uyuya kalmışım.

Sabah duyduğum çığlıkla koşarak yataktan kalktım bu Vanessa'nın sesiydi içeri girdiğimde Vanessa yere doğru düşüyordu hemen koşarak onu yakaladım kafasını elimle tuttum sadece titiriyordu.

-SARAH AMBULANSI ARA!

*siren sesleri*

Vanessa nolur uyan..
Resmen içime ağlıyorum..

Hastaneye geldiğimizde hemen onu acile aldılar.

-O NEDEN HALEN TİTİRİYOR!

Kimse cevap vermiyordu!deliricem!

Daha fazla dayanamadım hastaneden çıkıp hızla karşımda bulunan boş parkı gördüm oraya gidip ağlamaya başladım.

Hastanenin kapısından koşarak gelen Sarah'yı gördüm delirmişcesine ağlıyordu.

-ABİ!

-NOLDU SAKİN OL

-VANESSA

-BİR ŞEY Mİ OLDU ONA

-(...)

Çok uğraşıyorum şu sol alttaki yıldıza basarsanız beni çok mutlu edersiniz ayy nolur shiplerinizi yazınn.

İyi okumalar💐

Nora'nın LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin