Giriş:iddia

24 3 21
                                    


 heyooo!

 ben geldim. 

bu benim için çok yeni bir şey ve bu süreçte yanımda olacaklara şimdiden teşekkür ederim.

başlama tarihinizi buraya yazabilirsiniz.

keyifli okumalarrrr.

________________________________

        21 yaşında üniversite ikinci sınıf olan birinin yapmasını bekleyeceğiniz üzere bir kafede arkadaşlarımla oturmuş konuşuyorduk.Daha doğrusu onlar konuşuyordu ben dönem sonu ödevimi nasıl yapacağımı  düşünüyordum . Neslihan hoca bir yazarı her şeyi ile öğrenmemizi istemişti.  Kilit nokta ise bunu  üst sınıflardan biri ile grup ödevi olarak yapmak zorunda olmamızdı.Ve benim üst sınıflardan tanıdığım kimse yoktu.

    Bu arkadaşlarım için bir sorun oluşturmasa da benim için oluşturuyordu. Çünkü insanlarla tanışma konusunda pek iyi de-

    "Ela"

    "Ela"

    "ELA"  Mine'nin adımı seslenmesi ile kendime geldim.   

    "Efendim, noldu ?" dedim. 

    "Daldın gittin kızım ya ,ne düşünüyorsun?" dedi Arhan.

   "Ödevi düşünüyordum. Kiminle yapıcam ben?" diye yakındım. Anlaşabileceğim birini biliyorlardır belki.

    "Leyla ile yapsana , hem eskiden arkadaşdınız." dedi Selin. Tabi bilmiyordu neler yaşandığını.

   "Hayır olmaz o , anlaşamıyoruz artık." dedim çabucak.Leyla ile lisede arkadaştık aynı üniversiteyi kazanmıştık , ama üniversiteye başladıktan kısa süre sonra benden uzaklaşmaya ve yeni arkadaşlar edinmeye başlamıştı.Yani onunla bir şeyler yapabileceğimi hiç sanmıyordum.  

   "Aaaa  hani şu savcının oğlu varya ona sorsana, derslerinin çok iyi olduğunu duydum." dedi Elfin heyecanla.Tabiki de zeki biri işime yarardı.

   "Kim ki o? Bilmiyorum." dedim. 

   "Mine, söze atladı "Aral Soykan nasıl bilmezsin kampüsteki herkes ona aşık." dedi. 

   Arhan, şaşkın ve sinirli bir şekilde "Yanlış duydum değil mi ben Mine?" dedi.

   Mine,"Ya hayatım öyle demek istemedim, kızlardan duyduğumu söyledim.Biliyorsun ben sadece sana aşığım."dedi.

 " Anladım ben Mine." dedi Arhan. Başladılar yine trip seanslarına.Onları umursamayıp Elfin'e döndüm. Çünkü bu onların her zamanki halleriydi.

"Elfin anlatsana şu Aral denen çocuğu biraz,sence ödevi benimle yapmayı kabul eder mi?" dedim.

Elfin,"Mine'nin dediği gibi çok yakışıklı çocuk tüm kızlar aşık yani.Burnu biraz havada bir tip,kabul eder mi orasını ben bilemem."dedi.

"Ben değilim,nereden uyduruyorsunuz böyle şeyleri hiç anlamıyorum doğrusu."dedim,eşyalarımı toplarken. "Peki nerede bulabilirim onu?" diye sordum ardından.Kaybedicek vakit yoktu, iyi birini bulmalıydım.

       Aşk pıtırcıkları kavgalarına devam ederken "Sende olursun bir gör ondan sonra konuşuruz." dedi Selin. 

"Olmam dedim niye uzatıyorsunuz?" dedim. Elfin kısa bir kahkaha attı. 

"Var mısın iddiasına Ela?"dedi  Elfin meydan okurcasına. Yani ne kaybedebilirdim ki, olmayacağımı biliyordum. Hem bir insanın dış görünüşüne aşık olunmazdı sadece kişilik çok daha  önemliydi.

  "Çok saçma ama varım. Bakarsınız o bana aşık olur"dedim.

  Elfin,"Hayır ama sen olmam dedin karşılık veremezsin."dedi."Kural böyle." diye devam etti . 

Selin,"Çok hoşuma gitti bu."dedi neşeyle. Sanki Grammy  kazandım dedim mutluluğa bak. 

Çok fazla uzadığına karar verip "Tamam,tarif edin şunu da gidip sorayım bakalım."dedim. 

    Elfin hemen heyecanla atladı lafa,"Bak şimdi siyaha yakın,biraz uzun dalgalı saçları var.Gözleri mavi,boyu 1.85 vardır herhalde." dedi. "Kütüphanede bulabilirsin belki genelde orada oluyor." 

   Genel insan erkeği tanımı işte ne abarttılar canım.

      Arhan ve Mine'ye bir göz attım eski hallerine dönmüşlerdi,onlara gülümseyip kızlara döndüm. "Tamam , teşekkürler gidiyorum ben." dedim. "Görüşürüz."

   İkisi aynı anda ,"GÖRÜŞÜRÜZZZ!" diye bağırdılar. Kulaklarımı kapatmak zorunda kalmıştım.Çantamı aldım ve kapıya doğru ağır adımlarla yürüdüm. 

Selin arkamdan,"Haber ver bize!" diye seslendi.

Uzatarak,"Tamam." dedim.      

    Kulaklıklarımı takıp,sesi yükselttim.Asla kısık sesle dinleyemezdim,dünyadan kendimi soyutlamam gerekiyordu.Genelde okuldan uzaklaşmayıp yakınlarda takılırdık o yüzden çok uzakta değildi kütüphane. Asfalt kaldırıma çıkıp yola koyuldum.

     "Gidelim bakalım kim aşık oluyormuş görürüz ."

                                              __________________________

 Evettttt giriş bölümümüzün sonuna geldik. 

Nasıldı beğendiniz mi ?

Ben sevdim sanırım onları.

Ela sanırım biraz büyük konuştu dkslkdksllaowl

Eee ne demişler büyük lokma ye büyük konuşma. 

Şimdilik görüşürüz bayssss

Sevdiyseniz eğer oy vermeyi unutmayın lütfennn <3



Kazanmak mı? Kaybetmek mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin