{deel 3}

748 16 0
                                    

Pov Hannah

Ik zit met rob alleen nog op de bank op een geven moment ben ik zo moe dat ik tegen de bankleuning ga aanliggen. Maar naar een paar seconden kom ik er achter dat het Robbie is tegen wie ik aanlag en hij rent gelijk naar boven. Eigenlijk had ik verwacht dat ie gelijk ging schreeuwen naar me. Ik ben veelste moe om naar mijn kamer te lopen nou ja eigenlijk de logeerkamer dus blijf maar op de bank liggen en val zo in slaap. Rond een uur of 10 word ik wakker van Roel naast me en hij heeft een ontbijtje gemaakt voor mij echt lief.

Bedankt Roelie! "Geen probleem hoor mop" zegt Roel. Ja ik en de jongens noemen elkaar gewoon mop en dat weten hun vriendinnen ook hoor en die vinden het prima. "Goeie morguhh!" hoor ik een vrolijke Matt zeggen. "Sow Matt sinds wanneer ben jij zo vroeg wakker en waarom ben je zo blij?" Vraag ik. Sow he Han gelijk een hele ondervraging, maar kom maar mee dan vertel ik het je oke?" vraagt Matt. "He waarom mag ik het niet weten?" Vraagt een nieuwsgierige Boomer. "Omdat alleen Han het mag weten." "Ahw wat lief Mattjeee.

We lopen samen naar Matt zijn kamer als we daar zijn gaan we op zijn bed zitten ik ga tegen achterkant van zijn bed aanzitten en hij komt op mijn schouder liggen. "Nou vertel Matt wat is er aan de hand dat je zo vrolijk bent?" vraag ik nieuwsgierig aan hem. "Je weet toch wel Carolijn?" vraagt Matt. "Die beste vriendin van jou Carolijn Pennings?" vraag ik. "Ja die Caro nou ehm ik heb haar dus op date gevraagd en ga vanavond ergens met haar eten." "OMG MATT DAT MEEN JE NIET DIT IS ZO LEUKK KOM IK GA JE OUFIT UITKIEZEN AAHH OMGG!" Schreeuw ik weer veelte enthousiast. "Han rustig aan ik hoef pas om half 6 bij haar te zijn, en ze woont een half uurtje hier vandaan. 

"Maar mop dan help ik je straks met je oufitt!" zeg ik weer veelte enthousiast maar ja dat komt ook doordat ik weet dat Matt en Caro altijd al een oogje op elkaar hadden. Alleen Matt had een relatie met Silke en van haar mochten Matt en Caro geen vrienden meer zijn en moest Matt Caro blokkeren op alles. Maar ik ben echt mega blij dat ze nu eindelijk de stap hebben gezet om te gaan date! "Matt ik ben echt mega blij voor jullie ik heb jullie altijd al geshipt!" schreeuw ik bijna. "Jaja meid snapt dat je blij bent ben ik zelf ook, maar dadelijk wilt Carolijn niks en dan? ik sta dan echt voor lul Hannah ik gooi heel onze vriendsch-" "Matt rustig ze wilt echt wel met je zie je niet hoe ze naar je kijkt?" Onderbreek ik Matthy. 

Hij laat zich gestrest achterover vallen. Matt kan je een film of serie uitzoeken die we dadelijk kunnen kijken? dan maak ik wat eten voor ons." vraag ik aan Matt. "Jo isg als je er maar snoep bij doet!" "Matt het is 11 uur en jij wilt nu al snoep eten? maar als jij het wilt best." En dat gezegd te hebben loop ik naar de keuken om eten te maken. Robbie staat precies voor de koelkast dus ik vraag lief of hij aan de kant wilt maar Rob vat het verkeerd op en staat weer te schreeuwen. ik luister er niet naar en vraag gewoon waar de andere jongens zijn. "Roel is naar Lieke en Koen heeft opnames." zegt Rob. "Ah oke en bedankt voor een normaal antwoord." zeg ik vervolgens 

Ondertussen ben ik bezig met mijn yoghurt en voel opeens 2 handen op mijn heupen. Ik draai me van schrik om en zie dat het Robbie is. Zonder dat ik iets kan zeggen kust hij me en gek genoeg wil ik niet terug trekken en zoen hem terug. Hij laat los uit de zoen en zegt : "Sorry ik had dit niet moeten doen." En hij loopt gewoon weg zonder nog om te kijken of iets te zeggen. Ik ga in shock verder met het eten voor mijn en Matt maken. Ik weet niet eens of ik dit aan Matt moet gaan vertellen. Dadelijk gaat Matthy boos op me worden en dat wil ik echt niet. Opeens hoor ik een stem naast me ik kijk naast me en zie Matt staan die me bezorgt aankijkt.

"Moppie wat ist?" Vraagt hij. I-i-ik meer komt er gewoon niet uit mn mond. Matt neemt me mee naar zijn kamer en gaat tegen het bedrand aanzitten/ liggen en legt mij op zijn borst zodat ik zijn ademhaling hoor en wat rustiger word. "He moppie wat is er?  je hoeft het niet te zeggen." zegt Matt heel lief en zacht en gaat met zijn hand door mijn haar.



Heyy schrijver hierr! iets korter deeltje maar anders had ik niks om online te zetten. Ik ga namelijk proberen om de 2 dagen iets te plaatsen!<3 

Love naar iedereen die mijn boek leest! ik hou van julliee!<3

liefde, haat, relatieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu