pov Hannah
"Pap! Mam! Ik ga" Roep ik naar mijn ouders, die tv aan het kijken zijn. "Is goed schat!" Zegt mijn vader terwel ik de deur dicht doe. Ik stap mijn polo in en stel de navigatie in op Rhoon. ik ga namelijk naar mijn broer koen, ja die Koen ja. Ik ben het zusje van Koen Van heest en dat is soms nog best irritant. Maar genoeg gepraat en onderweg naar Rhoon! het is vanaf hier ongeveer 45 minuten rijden. Ik blijf als het goed is ook een paar nachten slapen in casa del huts ofzo koen noemt het zo.
De navigatie geeft aan dat ik nog 5 minuten moet rijden dus ben der bijna! Ik heb er zoveel zin in! alleen in 1 iemand niet, Robbie hij heeft echt een hekel aan me en ik aan hem. Geen idee hoe het is gekomen we hebben altijd al een hekel aan elkaar gehad. De rest van de jongens zijn echt mijn schatjes. ik rij de oprijlaan op en koen doet de deur al open, voordat ik de auto heb kunnen parkeren. Als de auto staat ren ik gelijk naar Koen toe de spullen kunnen wel wachten.
We lopen naar binnen en ik begroet alle jongens met een knuffel. Matt geef ik een extra lange knuffel omdat het laatst is uitgegaan met zijn vriendin. Ik heb die meid nooit gemogen maar ja het was Matt zijn keuze. Het valt me op dat er iemand niet is, dus ik vraag aan de jongens waar Rob is. "Rob zit op zijn kamer." zegt Roel. Ik bedank Roel en loop naar boven om even met mijn favoriet te praten. Rob zegt gelijk "Rot op Hannah ik weet dat jij het bent."
Express doe ik zijn deur open en geef hem een knuffel, gewoon om hem te irriteren. hij duwt me gelijk weg. "Jij bent ook weer ongesteld ofzo" zeg ik terwel ik weggloop. Als ik beneden ben vragen de jongens of ik wil gamen en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Na 1.5 uur gegamed zie ik aan Matt dat er iets dwars zit. "Matt zullen we even naar je kamer bijpraten?" vraag ik aan hem, "euh ja is goed." krijg ik terug van Matt. Samen lopen we naar zijn kamer. "he maatje hoe gaat ie nou eigenlijk?'' Vraag ik als ik met mijn hand door Matt zijn haar ga.
Ondertussen ga ik tegen de bedrand zitten en gelijk Komt mat op mijn borst liggen, gewoon vriendschappelijk je weet wel ik hoef niks met Matt. Hij is wel een knappe vent en heel lief maar niks voor mij. Mijn type is meer bruin haar en groen/blauwe ogen. "HANNAAHHH? HALLOO HANNAH BEN JE DAAR NOGG?" zegt/schreeuwt Matt naar me. " Ow sorry Matt." Zeg ik beschamend. "Maakt niet uit moppie iedereen heeft het, maar gaat het?" vraagt Matthy.
"Ja het gaat Matt maak je geen zorgen mop!" zeg ik. Zullen we maar netflix kijken? Zeggen we tegelijk. Ja dan gaan we maar netflix kijken Matt zoek maar iets uit, maar geen horror. Ow mevrouwtje houd niet van Horror? Matt kappennn! "Is Yes Day goed?" vraagt Matt echt heel schattig. Is goed hoor mattjeee! hij haat deze naam daarom is het extra leuk om te zeggen.
Heyy de schrijver hierr! Dit is mijn eerste boek dus het zal niet al te best zijn maar ik probeer het. ik weet ook niet hoevaak ik ga ga posten. Maar de groeten!<3 Xx
JE LEEST
liefde, haat, relatie
FanficHannah van heest, oftewel het zusje van koen. Naar en lange tijd gaat Hannah weer langs bij haar broer, maar ze heeft geen zin om 1 iemand te zien. Robbie Van De Graaf, altijd hebben ze ruzie en gezeik. Hannah woont nog bij haar ouders.