{deel 17}

321 12 2
                                    

Tw Sh!!

Pov Hannah

Ik heb het idee dat Matt en Roel, Rob geloven en ik echt in de prut zit. Vandaag is de laatste dag hier en dan word het tijd om te gaan. Om mn hartjes te latten stikken, te doen of ze nooit iets voor me hebben betekend. Ik wil mijn ouders laten stikken maar weet dondersgoed dat dat niet goed gaat aflopen voor mij. Ik werd een keer echt geliefd door mensen en mijn griep ouders moeten dat weer verpesten. Ik loop naar de badkamer en pak een mesje. Ga ik me nou echt verlagen naar dit? Ik krijg tranen in mijn ogen maar zet toch het mesje op mijn heup. Ik blijf de sneeën zetten tot mijn hele heup bloed. En ga toch beginnen aan de volgende heup. Hoeveel sneeën ik maak boeit me niet. Ik ga onder de douche staan om mijn sneeën schoon te maken en door het prikkelde gevoel door het warme water.

Op een gegeven moment word ik ligt in mij n hoofd maar dat is zo weer over. Naar het douche word ik geroepen voor het eten. Laatste keer eten met Koen en Milo... Tijdens het eten zitten ze een beetje te kloten. Ik voel me zo schuldig tegenover koen, hij word binnen 24 uur in de steek gelaten door zijn moeder, vader en zusje. Ik krijg tranen i n mijn ogen als ik hier aan denk. Opeens voel i2 armen om me heen. "Han wat is er zussie?" Kut het was niet mijn bedoeling dat koen dit zag. "Het is niks Koentje niks waar je je zorgen om moet maken.' Ik ga staan en knuffel koen terug. Ik begin te snikken op zijn schouder. Wat een tering sukkel ben ik, vieze egoïst. Ik wil hem helemaal geen pijn doen, ik hou teveel van hem.

Roel en Matt komen de woonkamer binnenlopen en zien dat ik gejankt heb. Ik zie matt twijfelen of ie me een knuffel moet geven maar toch geeft hij me een knuffel. Laatste knuffel waarschijnlijk van hem. En weer breek ik in tranen uit. Hij trekt me beter tegen hem aan en blijft me strak knuffelen. Man wat ga ik mn beste vriend toch missen. Hij gaat met zijn hand door mijn haar heen omdat hij weet dat dat mij rustig houd. "Kom je vannacht anders in mijn bed slapen?" Vraagt Matt echt heel lief. "Euh ja kan denk wel, ik ga morgen ochtend wel al rond 5 uur hardlopen want dan zijn er nog niet zoveel mensen." Zeg ik maar terug, ik wil niet liegen tegen hem maar ik had geen andere keus. Ik zie Matt heel vreemd naar me kijken naar denk er niet veel bij na. Maar voordat ik überhaupt kon nadenken trekt Roel me in een knuffel. Ik moet mn boomertje gewoon missen en het is mn eigen domme fout. Nouja die van mn ouders. 

Naar even laten Roel en ik los uit de knuffel. Ik heb echt het idee dat ze het weten. En ik voel me mega schuldig, fans vragen zich af waar Rob is aangezien hij al 4 weken niet in de video is gekomen. En ik maak me ook echt mega zorgen. "Han kom is even zitten, ik denk dat ik en Roel je iets moeten vertellen." Het maakt me echt bang ze weten waarschijnlijk van dit alles. "Vertel." IK hoor een tril in mn stem. "Nou eh ja, je weet toch wel die beste vriendin van Rob?" Vraagt Matt ik heb echt geen idee wat hier gebeurt en raak steeds meer in paniek. "Ja Jamie toch?" Vraag ik ookal weet ik dat het toch wel over Jamie gaat. "Ja Jamie inderdaad nou euh ja." Matt valt even stil hij vind dit ook moeilijk om te vertellen. En het maakt mij echt bang. 

Oml sorry echt een kut einde-

Ja echt niet veel te zeggen! Maar let wel een beetje op jezelf! En vraag een keertje extra aan je vrienden/vriendinnen hoe het met ze gaat. <3 


liefde, haat, relatieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu