Pov Carolijn
Matt heeft me meegenomen op date en ik vind het super leuk. Ik denk dat ik Matt echt heel leuk vind, en ik zie een toekomst met hem voor me. "Zullen we anders in cdh een filmpje kijken ofzo?" Hoor ik Matt naast me zeggen die me uit mijn gedachtes haalt. "Tuurlijk lijkt me super leuk Matt!" Zeg ik veelte blij waardoor ik me schaam en natuurlijk ziet Matt het, maar gelukkig vind hij het schattig. "Hannah is wel zo bij ons is dat erg?" "Tuurlijk niet! Hannah is een super gezellige meid!" Ik ga hem maar niet vertellen dat ik daarstraks met Hannah heb lopen appen over deze date.
Tijdens het rijden heeft Matt steeds zijn hand op mijn been liggen wat me echt vlinders geeft. "Matt vinden de anderen jongens het wel oké dat ik mee ben?" Vraag ik nog best onzeker. Matt zegt niks en rijd naar een bezinepomp, maar verplaats dat hij gaat tanken parkeert hij zijn auto en draait naar me toe. "Caro luister even naar me, de jongens vinden het geweldig dat je komt." Begint ie. "Ik heb weken alleen in mijn kamer gezeten omdat ik het niet meer wist, maar jij hebt me uit mijn kamer gekregen zonder jou zat ik nu nog steeds jankend op mijn kamer." Verteld ie tegen me.
"En maak je geen zorgen over Han, ze is mijn beste vriendin en ik hoef niks meer met haar te hebben ookal lijkt het soms van wel." Opeens begint Matt te lachen. "Wat is er Matt waarom begin jij opeens te lachen?" "Ja nee Rob werd vandaag helemaal boos op ons omdat we te knus waren voor beste vrienden, die man is veelte jaloers." Ik begin nu ook te lachen soms is Rob zo jaloers niet normaal. "Ik heb de jongens wel gemist." Zeg ik gewoon eerlijk. "Snap ik mop, je was dagelijks bij ons en toen opeens nooit meer het is ook niet niks." Als hij dit zegt geeft ie me een knuffel we hebben elkaar echt gemist. Ondertussen zijn we ook bijna bij cdh.
Pov Hannah
Ik kan niet meer slapen en lig nog in Rob zijn armen. Ik probeer zo stil mogelijk op te staan maar dat mislukt meneertje word ook wakker en trekt me naar zich toe. "Han waar ga je heen?" Vraagt ie met een super schattige schorre stem. "Ik ga nog even beneden zitten ik kan nog niet in slaap komen." Antwoord ik op hem. "Ik wil mee ik heb eigenlijk ook niet zoveel zin meer om te slapen, hoelaat is het eigenlijk?" Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het pas half 10 is dus ik stap uit bed, en doe een beetje mascara op. Ik voel 2 handen op mijn heupen en een lieve stem die in mn oor zegt dat make-up niet nodig is.
"Ik ga echt niet zonder marscara naar beneden of de deur uit." Zeg ik best eerlijk. Ik bedoel hallo zonder mascara lijk ik net dood. "Mop je bent prachtig en daar heb je geen mascara voor nodig." Fluistert Rob weer in mijn oor. Als ik mijn mascara op heb gedaan draai ik me om en geeft rob me een kusje op mn mond. "Je bent perfect Han onthoud dat alsjeblieft!" Fluistert hij in mijn oor terwel hij me een knuffel geeft. "Kom we gaan naar beneden film kijken ofzo." Zeg ik als ik los laat uit de knuffel. "Hee jullie ook weer beneden?" Vraagt Lieke lacherig. "Nee we zijn boven aan het slapen." Antwoord Rob chagrijnig op Lieke. "Rob loop is ff mee naar de keuken" Zeg ik tegen hem.
Rob loopt achter me aan als gevraagd. "Ja wat moeten we nou in de keuken?" Vraagt hij nu ook bot aan mij. "Rob wat is der nou weer aan de hand net was je nog blij en nu loop je iedereen en alles af te snauwen." Vraag ik hem, soms snap ik Rob dus echt niet. "Ik weet het gewoon even allemaal niet meer." Terwel hij dit zegt begint ie te huilen. Ik trek hem gelijk tegen me aan en hij nestelt zijn hoofd in mijn schouder. Ik zeg niks en wieg ons heen en weer, en soms een kusje op zijn hoofd. Als ie gestopt is met huilen veeg ik de tranen van zijn gezicht af en lopen we naar de bank. Hij nestelt zich gelijk in mijn armen. "Zullen we maar een film kijken?" Vraagt Roel. "Ik vind het prima!" Zeggen ik en Liek tegelijk waardoor we in de lach schieten.
"Rob vind je dat ook goed?" Vraag ik terwel ik met mijn hand door zn haar ga. "Ja helemaal prima." We zoeken met alle een film uit die we allemaal wel leuk lijkt. "Ik ga even snacks halen wat willen jullie voor snacks en drinken?" Vraagt Lieke. "Ik loop wel mee, hoef je niet alles alleen te doen." Antwoord ik op Lieke. "Nee blijf jij maar liggen bij mister love, ik help Lieke wel." hoor ik Roel lacherig naast me zeggen. "Dankjewel Roellie!" Hoor ik Rob zeggen "Wat willen jullie hebben?" "Doe mij maar een biertje en snack kijk jullie maar wat jullie willen!" Zegt Rob. "Doe mij maar een wijntje en ja snack mnu!" Zeg ik tegen Roel en Lieke. "Oke topp! komt eraan!" "Toppers jullie!" Zeggen ik en Rob tegelijk waardoor we in de lach schieten.
even een korter deel! Moest vandaag wel even een deel online zetten vandaar korter deel. Nog leuke dingen die jullie in dit boek willen lezen?
En vergeet niet dat ik trots op jullie ben, en van jullie hou!<3
JE LEEST
liefde, haat, relatie
FanficHannah van heest, oftewel het zusje van koen. Naar en lange tijd gaat Hannah weer langs bij haar broer, maar ze heeft geen zin om 1 iemand te zien. Robbie Van De Graaf, altijd hebben ze ruzie en gezeik. Hannah woont nog bij haar ouders.