Pov Roel
Het is inmiddels 4 weken later, en Rob heeft nog steeds niks laten horen. Ik begin steeds meer naar te denken of hij idd gelijk had. Rob zou hier niet over liegen. Ik besluit maar tegen de jongens te zeggen dat ik even naar mijn ouders ga maar toch ga ik naar Robbie toe. "Roel ik ga wel mee!" Roept Matt veelste enthousiast, ik moet hem nu wel meenemen en gaan vertellen tegen hem waarom ik naar Robbie toe ga. "Euh ja is goed jongen!" Zeg ik maar ik moet eerst gaan verzinnen hoe ik dit wil gaan doen maar dat komt wel goed. Naar 5 minuten zitten we in de auto. "Roel waar rijd je heen je rijd de totale verkeerde kant op om naar je moeder of vader te gaan." Zegt Matt, ik moet nu wel eerlijk zijn tegen hem. "Euh ja Matt, ik denk dus dat Robbie de waarheid vertelde, dus ik ga eigenlijk naar he toe.
Er is een akelige stilte in de auto. Wat moet Matthy überhaupt nu denken. "Ik moet alleen even kijken bij wie hij is, hij kan bij zijn oudere, Jamie of Martijn zijn." Zeg ik uiteindelijk maar. Ik maak me echt zorgen om Rob hij is nooit zo lang weg van huis zonder iets van zichzelf te laten horen. Matt weet gewoon niks te zeggen en ik snap het. Ik had nooit gedacht dat Hannah ons gebruikte ik bedoel kijk hoe lief ze is. Rob gaf eindelijk echt om iemand en dan moet zij het weer verpesten word hier zo pissig van. Maar aan de andere kant leek het ook alsof Hannah ook heel veel om Rob gaf ik wee het allemaal niet. Als eerst rijden we naar de ouders van Rob toe. Grootste kans dat hij naar zijn ouders is gegaan, zijn vertrouwde plekje.
Pov Hannah
Ik hoorde Roel praten dat hij naar zijn ouders gaat. Ik weet wel zowat zeker dat hij naar Rob toe gaat. En ik heb spijt van dit alles. Ik geef oprecht om deze jongens nu maar het mag niet van mijn ouders ze vermoorden me echt. Dus ik word zowat verplicht om dit te doen. Ik heb serieuze gevoelens voor Rob gekregen maar mijn ouders haten Rob door iets wat in het verleden is gebeurt waardoor ik en Rob eerst ook niet konden opschieten. Voor die ruzie had ik al gevoelens voor hem maar niemand wist het. En nu heb ik ze dit aangedaan. Ik verpest echt alles, ik heb hier echt spijt van niet normaal. Ik loop naar benden om een poging tot te doen om te eten. Koen gaat dit al helemaal niet leuk vinden en die gaat het hier waarschijnlijk heel moeilijk mee krijgen. Zijn moeder, vader en zusje die hem voorliegen.
Het liefste had ik dit ook anders gewild ik geef echt om alle 5 de jongens. Maar mijn ouders gaan we wat aandoen als ik nu niet meewerk met ze, en ik heb het idee dat het niet iets heel leuk gaat worden dan. Ik wil echt niet dat ze een van de jongens iets aandoen. Daarvoor geef ik teveel om ze. "Han, ben je wel oké?" Vraagt Koen die inmiddels naast me is gaan staan terwel ik aan het dagdromen was. "Ja ben oké Koentje maak je geen zorgen." Naar nog even gepraat te hebben met Koen gaat ie een video opnemen. En waar Milo is ik heb echt geen flauw idee. Het zal wel waarschijnlijk gisteren uitgegaan ofzo en met een chick mee zijn gegaan. Inmiddels ik Milo weer thuis en hebben we met zijn 3en gegeten. "Milo ga je vanavond mee uit?" Vraag ik dan maar ik moet gewoon weer een keertje uit gaan.
Deel 15 is een feit! Ik ben steeds meer naar het einde aan het werken van dit boek.
Houvanjulliee!
JE LEEST
liefde, haat, relatie
FanfictionHannah van heest, oftewel het zusje van koen. Naar en lange tijd gaat Hannah weer langs bij haar broer, maar ze heeft geen zin om 1 iemand te zien. Robbie Van De Graaf, altijd hebben ze ruzie en gezeik. Hannah woont nog bij haar ouders.