{deel 10}

457 9 0
                                    


Pov Matthy

Ik word wakker met Carolijn in mijn armen. Deze meid betekent zoveel voor me. Ik ga met mn hand door der haren heen en merk dat ze wakker word dus stop er meteen mee. "Nee Matt doorgaan is lekker." Zegt ze met een super lieve ochtendstem. En ga vervolgens weer veder waar ik mee bezig was. Naar een tijdje merk ik dat ze in slaap is gevallen dus ga ik even douche. Naar het douche slaapt ze nog steeds, niet heel gek het is half 10. Ik loop naar de woonkamer en zeg morguuh tegen de jongens en begin met het ontbijt. Ze verdient wel een ontbijtje op bed. 

Ik loop met het eten naar mijn kamer en zet het eten even op het bureau. Ik probeer haar zo stil mogelijk wakker te maken. "Goedemorgen Caro, lekker geslapen mop?" "Ja zeker, waarom was je er zo vroeg uit?" Naar nog even praten en gegeten te hebben kleden we ons aan en lopen we naar de woonkamer. Alle andere jongens zijn al beneden, behalve Hannah natuurlijk slaapt ze. Had niet anders verwacht. "Ik ga Han wakker maken!" ik wacht niet op antwoord en loop naar boven. Ik spring op haar waardoor ze wakker word. "maaatttt laat me slapen." "Jezus je bent echt net wakker." Zeg ik lacherig. 

We kletsen nog een beetje en naar een half uurtje lopen we naar beneden. "He was het neuken lekker?" Vraagt Koen plagerig. Ik zie Rob en Caro gelijk jaloers kijken oeps, dat was niet mn bedoeling. maar voordat ik iets kan zeggen hoor ik Han al zeggen, "Ja het was heerlijk hoor, hij heeft wel een kleine man. Iedereen schiet in de lach en gelukkig Carolijn en Rob ook. Ik ga naast Carolijn zitten en trek der in mn armen. Zo zit/ liggen we de hele ochtend nog. In de middag hebben we ook vrij weinig gedaan. Ik heb een video opgenomen met Koen en Caro zat op mijn bed. Soms als je goed luistert hoor je der lachen door de video, cuteee!

Inmiddels is het tijd voor het avondeten. Naar het eten gaan we naar Caro haar huis, en blijven we daar slapen. Hannah en Rob hebben gekookt lekkerr! Naar het eten pakken we onze spullen, eigenlijk mijn spullen want Caro had geen spullen bij. Naar een half uurtje zijn we bij haar thuis, ze woont in een niet heel groot huis maar ja ze woont alleen want moet je met een groot huis in je eentje. Maar het is wel echt mega mooi. We hebben nog een beetje op de bank gezeten en geknuffeld. En we zijn gaan slapen en ze is in mijn armen in slaap gevallen.

Pov Hannah

Ik word wakker en voel en zie Rob niet meer in bed liggen. Ik heb ook echt geen zin om uit bed te gaan en blijf gewoon lekker liggen. Naar 10 minuten komt Rob binnen met een ontbijtje super lief! "Hee, je lag nog zo lekker te slapen ik dacht ik maak een ontbijtje voor je." Zegt Rob heel schattig. "Rob wil je er niet iets voor terug?" Vraag ik. "Ja, ik wil er een kusje voor." Zegt ie overtuigend. Ik vind het allemaal wel prima dus geef hem zn kusje. Hij krijgt gelijk een grijs op zijn gezicht. "Nee meneertje je wilde  1 kusje en die heb je nu gehad." Terwel ik dit zeg zie ik rob zn grijns weggaan en probeer ik mijn lach in te houden.  



Heyy hoooiii! Ik ga denk korte delen plaatsen. Ik heb gewoon niet zoveel tijd! Maar ja euh ja. 

Hou van julliee!

liefde, haat, relatieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu