{deel 13}

416 8 0
                                    

Pov Hannah

Naar het gevalletje met Rob zijn we op zijn bed netflix gaan kijken. Ik nam expres een beetje afstand van hem want ja idk dadelijk vind ie het niet fijn. Maar al snel trekt Rob me tegen hem aan, wat een schatje. Inmiddels ben ik op zijn borst gaan liggen. Ik begin al snel moe te worden en val al snel in slaap. Ik word wakker van iemand die de kamer binnen komt. Ik doe mijn ogen open en zie Matt staan. "Ohh hier hing je uit dus, heb het hele huis afgezocht heb je gebeld en geappt ben je hier." Zegt Matt buiten adem. "Ho sorry Matt dat was echt niet mijn bedoeling!" Zeg ik maar terug. "Ik zie ook dat het weer goed is tussen jou en Rob!" Zegt Matt net iets te enthousiast waardoor Rob wakker word. Waardoor ik en Matt ook weer in de lach schieten.

Maar Rob vond dit niet zo leuk dus begint me te kietelen. Naar nog een half uurtje geloot te hebben met Rob en Matt lopen we naar beneden. "Wat gaan we eten?" Vraagt koen die inmiddels ook al weer thuis is, ik en rob hebben dus echt lang liggen pitten. "Zullen we iets gaan bestellen?" Vraagt Milo. "Tuurlijk wilt die dikzak iets eten" Zegt Roel waardoor we allemaal in de lach schieten, maar eerlijk Milo heeft echt wel een buikje. Naar even overleggen is het toch wel thuisbezorgd geworden heeft Milo weer geluk. Milo sliep hier ook vannacht omdat we gisteren allemaal wel gedronken hadden, dus Milo zelf niet meer kon rijden maar wij ook niet. Ik wil eigenlijk niks eten ben veelste dik. "Han wat wil jij eten?" Vraagt Roellie aan me omdat hij gaat bestellen.

"Ik hoef niks heb geen honger." Als ik dit zeg zie ik Koen en Matt al bezorgd kijken, die 2 kennen me te goed. Maar op een of andere manier weet Rob ook wat er gaande is en zegt tegen Roel dat ie 1 pizza moet bestellen voor mij en hem. Hij is ook zo lief, maar ik wil echt niks eten. Ik raak een beetje in paniek dus loop maar snel naar Matt zn kamer aangezien die het dichtste bij is. Ik wil echt niet eten ik ben te dik en ik krijg amper een hap door mijn keel. Opeens gaat de deur open en steekt Rob zijn hoofd naast de deur uit. Hij loopt verder de kamer in en komt naast mij zitten op Matt zijn bed. "Han wat was dat net mop?" Vraagt hij echt heel bezorgd. "Ik heb gewoon echt geen honger." 

Pov Robbie

"Dat kan niet Hannah je hebt alleen een klein ontbijtje op daar kan je niet vol van zitten!" Zeg ik bozer dan gewild en ze gaat gelijk een stuk van me af zitten. "Nee Han ik bedoelde het niet boos, ik maak me alleen zorgen om je." Zeg ik smekend ik wil "Ons" niet kwijt ookal zijn ik en Hannah nog niks. Ik trek haar in mijn armen en ze doet er niks tegen ze komt juist helemaal tegen me zitten. Ik laat ons naar achter vallen op bed en ze gaat gelijk goed liggen. Naar 5 minuten komt Matthy binnen dat was waar ook we lagen op Matt zijn bed. "he niet neuken op mijn bed he?" Hannah kijkt hem met een dodelijke blik aan, waardoor ik in de lach schiet. Gelukkig schieten daarna Matt en Han ook in de lach. "Maar ik kwam eigenlijk zeggen dat het eten er is dus komen jullie?"

"Jaja we komen Mattje." Zegt Hannah terwel ze opstaat, ik heb het gelijk koud. Hannah en Matt trekken me uit het niks omhoog waardoor ik gil. "WAHAHAH WAT HEB JIJ EEN MEISJES SCHREEUW MAN!" Schreeuwt Matt zowat. Ik ren achter Matt aan door het hele huis, maar hij is me steeds te slim af. Als ik hem weer in zijn kamer heb gelokt rent ie naar buiten via zijn schuifdeur. Gotver vergeten dat hij die had. Naar nog zo'n 5 minuten achter elkaar aan hebben gezeten roep Roel dat we echt een stel kleine kinderen zijn en we moeten gaan eten. "Dat was weer een heel schattig Mabbie momentje hoor jongens!" Zegt Milo door het lachen heen. Waardoor ik en Matt elkaar grijnzend aankijken en doen alsof we zoenen. 


Deel 13! Ik ga een einde maken aan het boek langzaam :( Maarrr ben al bezig met een nieuw boek maak je geen zorgenn!<3  

liefde, haat, relatieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu