{deel 18}

449 9 4
                                    

Pov Matthy

"Oke Han niet schrikken maar." Ik weet niet ik durf het haar niet te vertellen. Ik hou van haar en ik wil haar geen pijn doen. Maar ze gaat ons ook verlaten dus aan de andere kant. Maar toch beslis is het te zeggen. "Rob is dus de aflopen weken bij Jamie geweest, ze hadden altijd al een soort fix als ze samen waren maar, nu heeft Rob haar dus gevraagd om haar vriendin te zijn en ze zei ja." terwel ik dit zeg zie ik dat Hannah der tranen aan het inhouden is. Het is natuurlijk ook niks. Ik loop naar haar toe en trek haar in mn armen en sus haar. "Ik ga denk even naar je kamer toe Matt." "Is goed hoor mopje, moet ik mee of wil je liever alleen zijn?" Vraag ik maar, misschien vind ze het fijner ofzo dat ik bij haar blijf geen idee. 

"Ja eigenlijk wil ik liever dat je bij me blijft als je het niet erg vind natuurlijk." Zegt ze best onzeker germ. "Tuurlijk vind ik het niet erg om mee te gaan, ik vroeg het toch echt zelf hoor." Ik hoor haar grinniken dus dat zit wel goed. We lopen samen naar mijn kamer en gaan dan netflix kijken. Ze komt helemaal tegen me aan liggen. Opeens hoor ik naast me gesnik. Ik trek haar zowat op me en knuffel haar heel stevig. Ik vind dit dus echt mega zielig. "Mopje is er iets wat ik kan doen voor je of niet?" "Nee dankjewel Matt het is prima zo." En ze begint verder te huilen op mijn schouder. "Zullen we zo gaan slapen het word al best laat, en jij wilt morgen gaan hardlopen en dan moet je wel die energie hebben." Ik hoor haar nog wat zuchten en dan loopt ze naar boven om haar pyjama te halen.

Ondertussen heb ik alleen een sportbroekje en een gewoon shirt aangedaan. Ik wil bijna mijn bed instappen en besef me dan dat ik mijn tanden nog moet poetsen. Snel poets ik mijn tanden nog en stap dan wel mijn bed in. Hannah ligt inmiddels ookal in bed. "Welterusten Han, ik hou van je." Dat van ik hou van je is gewoon vriendschappelijk natuurlijk. Ik heb tenslotte al Carolijn, mijn droomvrouwtje. "Welterusten Mattje, ik hou ook van jou hoor maak je maar geen zorgen." Ik grinnik zachtjes. En probeer dan te slapen, maar toch iets in mij zegt dat er iets niet goed is. Ik negeer het gevoel en draai nog een keer om. 

Pov Mees (Vader van Hannah)

Het is inmiddels 5 uur en ik sta voor het adres die Hannah doorstuurde waar ik haar moest ophalen. Ik wil haar net bellen maar dan komt ze uit de deur gelopen. "Hehe dat duurde lang!" Ik word der echt een beetje boos van. "Ja sorry ik moest mn tas nog pakken enzo." Zegt Hannah. Ik skip het maar en rijd naar ons nieuwe huis. En ik kan vertellen het is niet zo'n klein huisje ook. 

Time skip ven een half jaar!

Pov Hannah

Ik woon hier nu een half jaartje en ik moet zeggen ik mis de jongens minder dat ik dacht. Natuurlijk heb ik ze gemist maar alsnog. Rob en Jamie zijn hartstikke gelukkig. Ik ben blij voor hem, het is hem gegund. Inmiddels heb ik ook contact met een jongen hij heet Luca. Ik kende hem al wel langer en het klikt erg goed tussen ons. Met de band met mijn en mijn ouders is ook goed gelukkig. Ik ben gelukkiger dan ik ooit ben geweest.


Oml dit was het laatste deel-

Maaaarrr... 

Ik ben bezig met nog 2 boeken. En nee ik geef geen spoiler doeii! 

Owja Love naar de mensen die mn boek hebben gelezen!<3

Sorry voor kut einde het spijt me</3 

liefde, haat, relatieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu