{deel 14}

368 11 1
                                    

Pov Hannah

De jongens zitten de hele tijd te kloten waardoor ik moet lachen. Maar ik heb wel 1 probleem. Ik ben hier door mijn ouders heen gestuurd ik moest doen alsof ik van ze hielt om vervolgens weg te gaan en zo te zien is het gelukt. Maar ik geef ook echt teveel om de jongens om ze te laten gaan. Naar het eten loop ik naar boven even mn hoofd rusten. Ik loop rob zijn kamer in maar word gebeld door mn vader.

Ik: Hee pap wat is er dat je me belde?
Pap! 🩵: Ja hoe gaat het daar houden de jongens al zoveel van je dat als je ze verlaten dat het ze pijn doen?
ik: Ja pap het lukt allemaal hier, hoe gaat het bij het nieuwe huis want als dat daar klaar is peer ik hem.

Ik hoor papa aan de andere kant van de telefoon lachen.

Pap! 🩵: Het is bijna af ik verwacht dat het over 2 dagen klaar zou zijn hier. Gaat dat daar ook lukken?
Ik: Ja pap gaat allemaal lukken maak je geen zorgen.

Pov Rob

Ik loop naar mijn kamer en hoor Hannah praten ik blijf stil staan voor mijn kamer en hoor iets te gevoelige dingen. Ik moet de andere jongens gaan waarschuwen, maar ik weet zowat zeker dat ze me niet gaan geloven maar ik moet dit gaan zeggen. Ik kan dit gewoon niet geloven Hannah die ons voorliegt en samenwerkt met haar ouders en ons gebruikt. Ik gaf echt om haar maar zij blijkbaar niet om ons. Best pijnlijk eigenlijk maar er is niks aan te veranderen ik haatte en ze zorgde er expres voor dat ik verliefd op haar zou worden o m me vervolgens weer te breken. Waarom ben ik hier in vredesnaam ingetrapt. Hoe kan ik met mijn domme kop dit geloofd hebben echt waar jezus.

Ik loop naar beneden om dit aan de jongens te vertellen wetende dat ze me 100% niet gaan geloven en me gek gaan noemen. Maar toch moet ik het aan ze vertellen ik ben hun vriend toch? IK kan zoiets niet geheim houden want dan gaan ze me ook haten, maar dat gaan ze nu toch al doen. Ik doe de deur van de woonkamer open en ga op de bank zitten. "Jongens ik moet even met jullie praten en ik maak geen grap, jullie gaan me waarschijnlijk niet geloven." Zeg ik terwel ik goed ga zitten en alle hoofden mijn kant op zie draaien. "Vertel maatje!" Zegt papa Roelie. "Nou euh ik weet niet helemaal waar ik moet beginnen maar goed." Ik neem even een pauze tijdens het praten ik weet gewoon niet hoe ik ze dit moet vertellen. "Nou ik liep dus net naar boven naar mijn kamer en hoorde Hannah praten." "Maat je kan haar toch niet gaan afluisteren?" Schreeuwt Koen een beetje boos tegen me. Die gaat me dalijk 100% niet geloven als ik de rest vertel.

"Nou euh ik hoorde dat ze belde met haar vader en die van Koen natuurlijk, ik hoorde die vader iets zeggen van." Ik ben even stil ik weet gewoon niet of dit zo slim idee was om dit te vertellen tegen de andere jongens maar toch ga ik verder. "Ja hoe gaat het daar houden de jongens al zoveel van je dat als je ze verlaten dat het ze pijn doen?" De jongens lachen maar als ik dit vertel. "Prima geloof me maar niet maar ik ga!" Ik loop naar boven naar mijn kamer en pak een tas en doe daar wat van mijn kleren in. "Rob waar ga je heen?" Hoor ik opeens achter me kut haar was ik vergeten. "Ik hoorde je gesprek van jou en je vader en ik ga er vandoor." Zeg ik terwel ik nog wat overige spullen pak. Ik doe mijn jas en schoenen aan en doe mijn airpots in en pak mijn autosleutels.

Op maar Eindhoven. Ik ga denk niet eens naar mijn ouders ik ga denk naar Jamie mijn beste vriendin. Naar 1,5 uur ben ik er bijna, ik weet niet eens of ze thuis is maar ja boeie ben er nu toch al. Ik bel aan en zie Jamie raar kijken. "Hadden we afgesproken?" Maar nog voordat ze haar zin kan afmaken zak ik in elkaar en begin met huilen. Dit is alles wat Hannah wilde ze hielt gewoon niet van me. Inmiddels zitten we op de bank en heb ik het hele verhaal verteld. Gelukkig mag en kan ik hier een tijdje blijven van Jamie tot ik iets voor mezelf heb gevonden. Ik moet alleen kijken hoe ik dat wil doen met video's maken voor mijn eigen YouTube. Ik kan wel opnemen bij mijn ouders.

Deel 14 alweerr!! Niet veel te zeggen wederom!<3

liefde, haat, relatieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu