{Deel 6 }

588 11 1
                                    

pov Hannah

Als mijn hoofd weer wat minder rood is loop naar rob zijn kamer. Als ik op de deur klopt doet Rob gelijk zijn kamerdeur open en trekt me gelijk in een knuffel. "Heb je me gemist Robje?" Zeg ik lacherig. "Noem me nou niet robje!" Zegt rob met een zeurende stem. "Maar waarom was je opeens weg? Ik wilde je net komen zoeken." Gaat Rob verder. "Koen wilde me even spreken, en ik wilde jou niet wakker maken je lag zo lief te slapen." Terwel ik dit zeg zie ik een rode kleur op Rob zijn wangen komen cutee. Naar een tijdje geknuffeld te hebben ga ik naar Matt, want het is al kwart over 4.

Ik loop naar beneden waar ik gelijk Matt tegen kom. "Matt niet zo stressen jij, het komt echt goed mop maak je geen zorgen." Probeer ik zo kalm mogelijk te zeggen, omdat ik merk dat Matt heel erg strest. "Ik weet het gewoon niet Han dadelijk werkt het gewoon niet tussen ons. "Matt ik snap je echt ja iedereen zou zulke dingen denken, maar dat moet je juist niet doen jij en Caro zijn voor elkaar gemaakt." Terwel ik dit zeg zie ik een lachje op Matthy zijn gezicht. "Kijk Matt die lach moeten we hebben." Ik trek Matt mee naar zijn kamer en zoek wat leuke kleding in zijn kast. Uiteindelijk heb ik een wit bloesje met een zwarte broek gekozen. 

Als Matthy zich aan het omkleden is zit ik op zijn bed en dm Carolijn gewoon om te vragen hoe zij denk over haar en Matt. Ik weet ik moet me hier niet teveel mee bemoeien maar ja sorry Matt verdient gewoon zo'n top vrouw als Carolijn

Carolijn Penning 

ik: Heyy Carolijn, Ik weet niet of je nog weet wie ik ben. Ik zal me wel even voorstellen, voordat ik over het onderwerp begin. Zoals je misschien wel ziet aan mijn naam ben ik het broertje van koen, en ik heb hier een gestreste Matt voor me zitten. Hij kijkt heel erg uit naar jullie date, maar vind het best spannend. Hoe denk jij hierover? Matt komt dit niet te weten maak je maar geen zorgen. 

Carolijn Pennings: Heyy Hannah, Natuurlijk herken ik je nog. Waarom zou ik zo'n top meid als jou vergeten? Ik kijk heel erg uit naar de date, en ik vind het ook spannend ik heb altijd al iets voor hem gevoelt.

Carolijn Pennings: Voeg anders mijn nummer is handiger praten +31 6 

 Ik sluit insta met een lach af en Matt kijkt me raar aan. "Heb je een berichtje van die Brabander ofzo?" Lacht Matt. "Nee nee Matt iemand anders, maar is niet belangrijk eerst moeten we jou is klaarmaken." Ik trek Matt mee naar zijn badkamer, en doe zijn kleding wat rechter en doe wat gel in zijn haar. "Je ziet er prachtig uit Matt." Zeg ik bijna met tranen in mijn ogen, ik ben zo trots op hem kijk hoe ver deze jongen is gekomen. De tranen van trotsheid lopen nu over mijn wangen, en Matthy trekt me in een knuffel. "Ik weet dat ik knap ben mop, maar je hoeft ook weer niet te gaan huilen van mn knapheid." Zegt ie een beetje plagerig. 

"Nou Matthy doe is aardig, ik zat gewoon te denken hoe trots ik wel niet op je ben." Als ik dit zeg zie ik ook wat tranen in zijn ogen komen. "Nee mop niet jij nu ook gaan huilen, dat kan ik echt niet aan." Zeg ik met een lachje terwel de tranen over mijn wangen rollen. We staan nog even te knuffelen en dan gaan we nog even op de bank zitten. Matt hoeft pas over 15 minuten te vertrekken dus we gaan samen even tik tok kijken op mijn telefoon. "Euh nee Han niet dit ik hoef mijn eigen half naakte fan edits echt niet te zien." Zegt Matt met een vies gezicht. "Maar ik wil het wel zien." Zeg ik plagerig. 

"Oh ja vind je dat leuk om te zien Hannah." Zegt een boze Rob. Fijn het ging net weer goed tussen ons en ik moet het weer verpesten. "Nee Rob luister, zo zit het niet snap dat ik het niet meen ik hoef niks met Matthy hij is een soort broer voor me." Maar nee natuurlijk luistert Robbie niet naar me. "Han ik wil je echt helpen nu, maar ik moet echt richting Carolijn. "Matt ga alsjeblieft het maakt niks uit, en veel plezier met je schatje." Zeg ik toch nog best plagerig. alleen 1 probleem ik ben nu dus alleen met Robbie, Roel is namelijk naar Lieke en Koen is naar Juul. Ik zucht en loop toch maar naar boven. Ik zal toch echt wel moeten vragen wat we gaan eten.

Ik klop op Rob zijn deur en er word gelijk geroepen dat ik op moet donderen. Verplaats dat ik weg loop doe ik juist zijn kamer open en zie ik iets wat ik liever niet had willen zien. Rob zit op bed met een andere chick. Ik wil niet zeggen dat Rob van mij is maar alsnog het is best lullig eerst allemaal doen alsof ie mij leuk vind en vervolgens met een andere chick in bed liggen. Ik hoor Rob achter me aankomen en tegen me praten ik krijg niet eens binnen wat hij zegt ik pak mijn autosleutels, en loop zonder nog iets te zeggen de deur uit. Als ik mijn auto wil starten word ik gestopt door Robbie die mijn auto instapt. 

"Hannah laat mij dit alsjeblieft uitleggen." Zegt Rob met tranen in zijn ogen. "Ik weet niet waar je mee bezig bent Rob maar dit is niet oké, heb je dat wel door? Zeg ik terwel ik echt mijn tranen probeer in te houden, hij hoeft niet te weten hoeveel pijn mij dit doet. "Han het zit zo deze meid zit al maanden achter me aan ze stalkt me en soms bedreigt ze me, ik weet gewoon niet wat ik moest doen toen ze opeens aan de deur stond." Zegt Rob in paniek. "Rob kom de volgende keer alsjeblieft naar mij en matt toe als ze er is of ieamd anders die thuis is ja?" we knuffelen even en dan komt Roel zijn auto aanrijden. 

We rennen naar Roel zijn auto toe om dit in het kort uit te leggen. We hebben besloten dat Roel en Lieke naar die vage meid gaat, en ik en Rob gaan naar Matthy zijn kamer. Lieke heeft in de tussentijd ookal de politie gebeld en die is onderweg. Ik trek Rob in mijn armen als ik merk dat hij een paniekaanval krijgt. Ik wil hem een kusje op zijn wang geven maar Rob had hetzelfde idee waardoor we elkaar een kus op de lippen geven, we moeten beide lachen en toch wel blozen. We besluiten even youtube aan te zetten zodat Rob even niet meer denkt aan die gare meid. Dan komt Lieke met een politie agent de kamer binnen om Rob wat vragen te stellen.

Het zijn wat simpele vragen en als die gesteld zijn lopen Lieke en de agent weer weg. Ze gaan nog kijken wat ze met die meid moeten gaan doen want want ze heeft gedaan is gewoon strafbaar. Als de agenten die meid hebben meegenomen komen Roel en Lieke nar ons toe en vertellen hoe trots ze op rob zijn en die dingen. Het is ondertussen al 7 uur dus we bestellen maar even wat. Ik en Rob delen een pizza, want we hebben beide toch niet veel trek.



Jaja  deel 6!  Deel 7 komt sws deze week nog geen zorgen. Vorige week had ik gewoon even geen tijd. De date van Carolijn en Matthy komt in het volgende deel. Houdoee! 

liefde, haat, relatieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu