{deel 7}

553 13 0
                                    

Pov Hannah 

Naar het eten gaan ik en Rob naar zijn kamer. Gewoon een beetje knuffelen en YouTube kijken.  Hij valt ookal bijna in slaap het was natuurlijk ook een vermoeiende dag voor hem. Ik leg hem goed op zijn kussen neer en ga mijn tanden poesten en mijn pyjama aandoen. Hoewel het gewoon een sportbroekje van Rob is een een crop topje. Ik ga gewoon naast rob slapen ik kan hem hier nu niet naar vandaag alleen laten. Ik ga zo zachtjes mogelijk weer in bed liggen, maar merk al snel dat Rob weer wakker was. "Waar was je Han." Vraagt Rob redelijk bezorgd. "Geen zorgen mopje, ik was even mijn tanden poesten en pyjama aandoen. Ik hoor Rob een geluidje maken en trekt mij tegen zich aan. "Slaaplekker schat." Zegt Rob tegen me als hij mee een kusje geeft. 

Pov Matthy (Het gaat nu wel ff terug in de tijd!)

het is 10 voor 5 en ik moet zo gaan, omdat ik naar Carlijn moet rijden. Alleen 1 probleem Han en Rob hebben weer ruzie, en van Han moet ik naar mijn date gaan. Ik zeg nog snel voordat ik ga tegen Han dat ze  mij moet appen als ze het echt niet meer trekt. Ik trek mijn jas aan en pak mijn auto sleutels, ik doe de auto open en zet mijn navigatie op Carolijn der huis. Heel gespannen zit ik in de auto onderweg naar de meid die ik veelte leuk vind. Naar een half uur ben ik dan toch voor haar huis en de mensschuw Matthy komt weer omhoog. Gespannen loop ik naar haar deur en bel aan.

Ze doet de deur open en geeft me een knuffel. "He Matt lang geleden!" Zegt ze heel vrolijk maar ik krijg niks uit mijn mond ik blijf maar naar haar kijken hoe mooi ze eruit ziet. "Matt je staart." Zegt Caro lacherig. "Oh euh sorry." Zeg ik veelste beschamend, hoezo kan ik nou nooit normaal doen ik heb het waarschijnlijk echt verpest. "Kom je Caro ik heb een restaurant gereserveerd om 6 uur en we moeten 20 minuten rijden. We zitten in de auto en ik leg mijn hand op haar been en ze verstrengelt haar vingers tussen die van mij. Ik hoop echt dat het iets word tussen ons want wat hou ik van haar. Naar even gereden te hebben zijn we er.

"Matt is dit wel het goede restaurant? Dit is wel heel duur." Zegt ze naast me ik begin met lachen en vertel dat we echt goed zitten en hier gaan eten, gelijk zie ik een glimlach ontstaan op haar gezicht. Ik kan het ook niet laten en heb ook een big smile op mijn gezicht. Ik loop naar haar deur en doe die open. "Sow gentlemen." Zegt ze met licht rode wangen. "Je bent schattig als je bloost." En doordat ik dit zeg worden haar wangen nog roder dan dat ze waren. Ik pak haar hand en we lopen naar binnen. "Heeft u gereserveerd?"  Vraagt de ober. "Ja op de naam Het Lam, een tafel voor 2." Antwoord ik op de ober.

We worden naar onze tafel geleid. Als we zitten kijken we beide een beetje rond, ik wist dat het hier mooi was maar zo mooi had ik niet zien aankomen. "Matt dit had echt niet gehoeven ik vond mac al goed." "Weet ik maar wilde je gewoon verassen je bent zo'n speciaal iemand, en je verdient het ook om hier te zijn." Als ik dit zeg zie ik tranen in haar ogen komen. Ik sta op een loop naar Caro der stoel en geef haar een knuffel. "Ik houd van je Caro, vergeet dat nooit ja?" Fluister ik zowat in haar oor. "Ik hou ook zoveel van jou Matt, niet te beschrijven." Fluistert ze terug. Als we weer terug zitten komt er een ober naar onze tafel om te vragen voor drinken.

 "Matt is het oké als ik een wijntje pak?" Vraagt ze "Tuurlijk mop waarom zou het niet mogen." We zeggen tegen de ober wat we willen eten en drinken en we praten echt over van alles en nog wat. "Maar hoe gaat het nu met Hannah en Rob aangezien hun nu ook samen in cdh zijn voor paar dagen?" Vraagt Carolijn nieuwsgierig. "Ik zou liegen als ik zeg dat het slecht gaat, die 2 kunnen niet meer zonder elkaar ze vinden elkaar leuk." Ik zie Caro me met open mond aankijken. "Ja Caro ik snap het zelf ook niet, ze haatte elkaar zo erg en nu lopen ze de hele tijd te bekken." Ga ik verder. "Maar is dit niet raar voor jou en de andere jongens? En is Koen hier oké mee?" Vraagt Carolijn weer.

"Koen weet het nog niet, Ik zag Han in shock in de keuken staan en ben met haar gaan praten en toen vertelde ze het me." Zeg ik tegen haar. Naar een tijdje is ons eten er en eten we het rustig op. "Ik heb dadelijk nog een verassing trouwens." Zeg ik opeens heel random. "Oh Matt nu maak je me nieuwsgierig." verteld ze me. Naar een tijdje zitten we in de auto onderweg naar de bioscoop. "Zijn we er bijna Matt?" Vraagt ze zeurig. "Jaja schat we zijn er bijna hoor." Ik zie haar wangen rood worden te schattig. "Niet blozen schat." Als ik dit zeg leg ik mijn hand op haar been. "Je bent gewoon veelte lief voor mij." zegt ze met een lieve stem waar ik dagen naar kan luisteren.

"We zijn er hoorr!" Zeg ik als we voor de bios staan. "Gaan we naar de bios?" Vraagt Carolijn vrolijk. "Jaa we gaan naar de Tatta's." Als ik dit zeg zie ik een lach op haar gezicht komen. "Kom we gaan naar binnen." Zeg ik. We lopen naar binnen en scannen de kaartjes, en pakken eten en drinken. We gaan zitten op de plaatsen waar we moeten zitten, en gelukkig is het ook lekker rustig. Naar 10 minuten begint de film en ik pak Carolijn haar hand vast. Ze verstrengelt haar vingers tussen die van mij. We eten wat pop corn en lachen veel. Naar 1.5 uur is de film klaar en loopt ze zaal leeg, Caro en ik wachten tot de zaal leger is en gaan dan ook naar mijn auto. 




Deel 7 is een feit! Nu wachten op een nieuwe bankzitterss video! Ik weet niet wat ik van dit deel vind hij is echt slecht maar ja, sorryy! <3 Niet zoveel meer te zeggen eigelijk. Maar hou van julliee!<3

liefde, haat, relatieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu