{Deel 11}

444 11 1
                                    


Pov Hannah

Veder die dag hebben we niet veel meer gedaan. Matt is weer naar huis gekomen en de jongens hebben een video opgenomen verstoppertje in huis, en natuurlijk moest ik ze helpen maar ik vind dat allemaal niet heel erg. Naar de opnamens zijn Roel en Koen naar hun vriendin gegaan. Koen is soms echt de grootste simp ooit, maar wel mijn liefste broertje ooit! "Wie gaat het eten maken nu dat Roel weg is?" Vraagt Milo. Tuurlijk is hij er nog was hem even vergeten maar hij is hier alleen voor het eten durf ik te wedden. "Wat zit jij nou weer te grijzen Hannah?" "Nee nee niks! En ik ga wel  eten koken stelletje kinderen die niet kunnen koken." Zeg ik maar. Ik durf te wedden als ik het eten niet kook dat ze willen bestellen.

Ik sta gewoon aardappelschijfjes met wortels en erwtjes. Het is ook het enige wat ze nog hadden liggen. Opeens voel ik 2 handen op mn heupen waar ik natuurlijk weer van schrik. Ik draai me om en zoals te verwachten staat Rob daar. Hij geeft me een kus en vraagt of ie me kan helpen dus zeg gewoon dat het niet nodig is waarop hij weer boos word. Ik probeer het voor nu te skippen maar weet zeker dat ik hier straks in bed over lig te piekeren. "MATT DEK JIJ DE TAFEL?" Roep/zeg ik tegen Matt ik moet hem eigenlijk gewoon even spreken maar dat hoeven de andere niet te weten. Ik hoor hem opstaan en zuchten. "Matt ik wilde je ff spreken daarom moet je de tafel dekken." Fluister ik haast ik zie hem knikken en begin maar met praten

Nadat ik mijn verhaal heb gedaan over Rob trekt ie me in een knuffel. "Han Rob heeft soms zijn dagen gewoon niet ja? Gewoon negeren morgen is het weer goed tussen jullie." Ik knuffel hem steviger in plaats van iets terug te zeggen. Mensen zeggen altijd dat het lijkt dat we iets hebben maar we zijn gewoon hele goede vrienden. Nou ja we hebben gehad dus we zijn exen maar dat weten de andere jongens niet alleen koen. Maar dat was echt een tijd geleden toen waren alle jongens nog niet zulke goede vrienden. Ze gamede soms met zijn 5e. Die tijd was leuk Koen vond het helemaal geweldig dat ik met Matt had maar nu zijn we beste vrienden niet meer niet minder.

We dekken snel de tafel samen en roepen Milo en Rob. Wie ruimt de tafel af?" Vraag ik. "Ik niet!" Roept iedereen maar voordat ik iets terug kan zeggen zegt Matt al dat Miel en Rob de tafel moeten afruimen omdat wij de tafel hebben opgedekt. Verder heb ik niet vee meer gedaan ik ben rond 10 uur maar naar koen zijn bed gegaan dacht het niet dat ik bij Rob ga slapen. Ondertussen is het 12 uur ik loop naar Matt zijn kamer want volgen mij had ik daar nog wat kleren liggen van mij, en anders pak ik iets van Matt. "Matt kan ik binnenkomen om ff te kijken of ik hier nog kleren heb liggen?" Vraag ik terwel ik op de deur klop. Ik hoor een goedkeurend geluidje uit zijn kamer komen dus loop naar binnen.

"Ja sorry Matt dat ik je zo stoor nu maar wilde echt niet naar Rob toe hij mag het bekijken."  Zeg ik best pissig wat dus totaal niet mijn bedoeling was dus zeg snel sorry. Maar ja Matt word toch  nooit boos op me, maar het is me thuis zo aangeleerd ofzo. Na nog even gepraat te he ben ga ik maar even kijken voor kleren ik vind alleen een trainingsbroek van ofc bankzitters en ik pak gewoon een trui van Matt boeit ons beide niet echt ofzo. Hij is toch mn beste vriend. Ik loop weer naar boven naar Koen zijn kamer en ga gewoon wat netflix kijken outer banks natuurlijk. Naar 1 uur netflix ga ik slapen. 


Ja weer een deeellll!<3 Ik probeer echt te schrijven maar geen tijd enz maar goed! 

Iloveyou moppiesss!


liefde, haat, relatieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu