3

67 5 3
                                    

roseannepark: Bu zaman kadar herkese yetmeye çalıştım.

roseannepark: Sadece sana karşı değil, herkese karşı böyleydim. Beni çok iyi tanıyorsun sonuçta.

roseannepark: Sanırım tanıyorsun. Tabii unutmadıysan.

roseannepark: Arkadaşlarımdan kazık da yedim, yarı yolda da bırakıldım, iftira da attılar fakat senin aksine ben insanlar bana ne yaparsa yapsın onları hep güler yüzle karşıladım.

roseannepark: İnsanların acınası varlıklar olduğunu düşünürdün benimle tanışmadan önce. Belki hala öyle düşünüyorsundur ama pek umrumda değil.

roseannepark: Kin tutardın. Aşırı kin tutan birisiydin. İnsanlar sana bir kötülük yaptıysa sen onlara üç katı fazlasını yapardın çünkü sana göre onlar bunu hak ederdi

roseannepark: Ben sulugöz birisiyken, sen benim gözyaşlarımı silen kişiydin.

roseannepark: Çünkü sende ağlarsan benim gözyaşlarımı kimse silemezdi, tabii sana göre.

roseannepark: Ama bu 28 hafta boyunca kimse silmedi gözyaşlarımı.

roseannepark: Ben ağladım, yağmur yağdı. Hıçkırıklar döküldü ağzımdan, gök gürledi sanki yardım istermiş gibi.

roseannepark: Sadece insanlara değil kendime de yetebildim ben.

roseannepark: Kendi yaralarımı sardım. Hasta olunca ateşler içinde kendim gittim hastanelere.

roseannepark: Sensizliğe alışabilmeyi öğrendim Park Jimin.

roseannepark: Hiç istemezdim bunu fakat cidden alıştım.

roseannepark: Bizim hikayemiz güzel bitmeliydi.

roseannepark: Bir peri masalı gibi olmalıydı.

roseannepark: Sen beyaz atlı prensim olup beni acıyla dolu bu hayatımdan çekip çıkarmalıydın.

roseannepark: Sen bana karşı sevgini kaybettiysen bile benim sevgim ikimize de yeter.

roseannepark: Ben yine yeterim ikimize.

roseannepark: Sıkma sen canını.

roseannepark: İyi geceler.

(00:26)
__________________

🤍💗

- tulipanes amarillosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin