23 Aralık
04:18
-GünlükBu yanlış. Hayır, bu fazlasıyla yanlış. Hissettiklerim, düşündüklerim, her şey yanlış. Kabullenemeyişim, hislerimin hala bedenimi terk etmeyişi, yeni birisiyle tanışırken zihnimin verdiği tepki yanlış, çoğu şey yanlış. Burada bunları yazmam yanlış.
Senin yanında olmalıydım. Her nereye gittiysen oraya gelmeliydim. Seni bırakmamalıyım, bırakmamalıydım.
İzin verirsen eğer geleyim mi yanına?
24 Aralık
16:34
Eğer sen kanadıysan, ben de aynı şekilde kanıyorum.
Eğer korktuysan, yoldayım.
Uzaklara mı kaçtın? Bilmem gerek.
Ama eğer kaçtıysan, eve geri dön.
Sadece eve geri dön.25 Aralık
00:07
Diğerlerinin aksine son nefeslerimi verirken nasıl hissedeceğimi hiç merak etmedim. Ölüm dediğimiz şey en fazla yirmi saniyede gerçekleşen bir şeydi. Oysa ki ben her gün öldüğümü hissettim. Uyuduğum yatak bana mezar oldu her gece. Hep kanadım ben. Ben ayrı kanadım, kalbim ayrı ağladı. Ben ağladım, kalbim daha çok kanadı.Ölümcül baş ağrıları, nefes alamama, sürekli üşüme ve titreme. Bunlara rağmen yaşayacağımı düşündüm.
Ne aptalım ama.
31 Aralık
18:12
Bir yıl daha bitti. Hiçlikle dolu bir yıl.Sadece acıydı. Hissettiğim şey sadece acıydı. Sürekli canım yandı, günahlarım sırtıma büyük bir yük oldu. Yapamadıklarım, yaşatamadıklarım her gece rüyamda hesap sordu. Bağırdılar, çığlık çığlığa ağladılar. Ellerimle yüzümü kapattım. Binlerce kez dua ettim. Beni bağışlasın istedim. Pişmanım, çok pişmanım.
Sanırım bu sefer aynı yolda yürümüyoruz.
Seni, bana el sallarken görüyorum.
Dudaklarından "devam et" kelimesi dökülüyor.
Ben sadece sana bakıyorum.1 Ocak
09:45
Hava yağmurlu. Yeni yıl tüm uğursuzluğuyla üstümüze çöktü. Bu yılı yaşamak istediğime emin değilim.Çiçekleri soldurmuyorum. Hiçbirini arkamda bırakmıyorum. Her gün büyüdüklerini görmek beni gülümseten tek şey. Onları seviyorum. Umarım duygularımız karşılıklıdır.
Jennie Şubat ayında geleceğini söyledi. Buna artık gerek yok fakat onu kırmak istemiyorum. Sahip olduğum tek şey o. Şimdi her şeyim o.
Ne kadar değişik bir duygu, insanın bir anda her şeyini kaybetmesi. Aklının ucundan bile geçmeyen birisini kaybetmesi.
Nefesim daralıyor.
2 Ocak
07:25
Hava bugün güneşli. Mutlusun sevgilim.
O küçücük balkona bir tane koltuk aldım. Oradan bakınca tüm Paris ayaklarının altında gibi görünüyor.Her sokak arasında bizi birlikte görüyorum. Bir sokakta hiç gitmeyecekmişiz gibi sarılıyoruz birbirimize. Diğerinde yarın ölecekmişiz gibi ağlıyoruz. Birinde ise bir sürü çiçek bakıyoruz. Sen çiçeklerden yaptığın bir tacı aniden başıma takıyorsun. Ben sana şaşkın şaşkın bakarken sen bana dünyadaki tek insanmışım gibi bakıyorsun. Her geçen gün daha da aşık olurken sana sıkı sıkı sarılıyorum. Sanki yaşadıklarımızın sonu yokmuş gibi, hiçbir şey bir gün son bulmayacakmış gibi.
Seni gördüm yine.
Bir sokak arasında benim için çiçek beğeniyordun.
Söylesene, ne zaman gelirsin?
___________________________________Özel bölümün ikincisinde devam edeceğim.
🤍💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- tulipanes amarillos
Fanfictionbir gökkuşağına göre fazla karanlık. - yarı texting - jirosè - 131122