4

61 5 45
                                    

roseannepark: Yapabileceğim şeyleri çok hafife aldın.

roseannepark: Sana göre duygularım bile yalandı belki de.

roseannepark: Bir kere bana inanmaya çalışmadın. Bir kere beni dinlemedin. Sanki sen her şeyin en iyisini biliyormuşsun gibi.

roseannepark: Senin bana yaşattığın acıları sevgimle örttüm.

roseannepark: Sağ elimi solumla avuttum.

roseannepark: Her şey gösterişti zaten değil mi?

roseannepark: Bir sıralar benden nefret ettiğinde bile kapına dayandım.

roseannepark: Kendini önemseyen, her zaman kendi çıkarları için insanları üzen birisi olup çıkmıştın başıma o zamanlar.

roseannepark: Beni tekrardan sevmeye başladığın gün ateşin çıktı falan sanmıştım.

roseannepark: Şansa bak ki cidden de ateşin vardı, doktora gitmiştik.

roseannepark: Bu ilişkiye olan katkın,

roseannepark: Benim çabalarımın yanında bir kibrit çöpü kadar az kalıyor Park Jimin.

roseannepark: Fakat hakkını yiyemem ki bana sonrasında bir masal kadar güzel şeyler yaşattın.

roseannepark: Paris'e gittik.

roseannepark: Beni Paris'e gideceğiz dediğinde sana kocaman sarılmıştım.

roseannepark: Nerede yanlış yaptığımı çok sorguladım.

roseannepark: "Bir yerde yanlış mı yapıyorum?", "Benden neden nefret etti?" ve daha fazlası.

roseannepark: Kaç gece ağladım, kaç gün odalara kapadım kendimi.

roseannepark: "Abartıyorsun Rosè, yok bir şey." Bana yaşattığın acıları bilseydin kesin böyle derdin.

roseannepark: Arkadaşlarımla arama bile girdin. Lisa ile görüşemedim bir ay boyunca.

roseannepark: Ah, bak şuan hatırladım.

roseannepark: Sen kendine zarar vereceğin zaman da ben durdurmuştum.

roseannepark: Geçenlerde "Her zaman yanımdaydın. Sana kötü davrandığım için özür dilerim." diyordun.

roseannepark: Cidden üzüldüğüne inanmıyorum.

roseannepark: Artık dediğin hiçbir şeye inanmıyorum.

roseannepark: Sana güvenmiyorum.

roseannepark: Bana yaşattığın kötü şeyleri hatırlayınca senden nefret ediyorum.

roseannepark: Fakat seni seviyorum da.

roseannepark: Sen benim kabusum oldun.

roseannepark: Uyandıktan sonra ise bana sarılan kişi oldun.

roseannepark: Bir tarafın cehennem, bir tarafın ise cennet.

roseannepark: Umarım o cehennemde yanarsın Park Jimin.

(15:31)
__________________

🤍💗

- tulipanes amarillosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin