Eskimiş fotoğraflar

40 2 3
                                    

Galerinizi temizlerken eskiden çektiğiniz fotoğrafları görürsünüz ve bir zamanlar konuştuğunuz fakat şuan konuşmadığınız insanlara rastlarsınız.

Bu düşündüğünüzden daha çok can yakar.
Gittikçe büyüyen yaralara yol açar.
__________________________

Roseanne, çocukken fotoğrafları çekilen kamerayı görünce hemen yanına aldı ve yatağa oturdu. Bebekliği iyi geçmemişti. Fakat tek istediği buydu. İyi bir çocukluk, gençlik. Kamerasında ameliyat öncesi fotoğrafları değil de ailecek kutlanılan doğum günü fotoğrafları olmasını isterdi. Herkes iyi bir çocukluğu hak ederdi.

Bazıları ise kaderine mahkumdu.

Kamerasını açtığında karşısına ilk doğduğu zaman babasının kucağında olduğu bir fotoğraf çıktı. Babası eskiden çok anlatırdı o günü. Anlatırken yüzünde güller açardı.

Roseanne biraz daha ileri gidince iki yıl önceki fotoğraflara denk geldi. Hayatının en güzel dönemleriydi. Hastalığı çok kötüydü ama yanında sevdikleri vardı, sevgilisi vardı. Bu fotoğrafları görünce canına tak etti ve hızlıca odadan çıktı.

Jennie'nin yanına gitti ve Lisa ile konuşacağını söyledi. Jennie, Lisa'yı tanırdı. Chae ile yakın arkadaş olduklarından da haberi vardı. Neden arayacağını soramadan Roseanne aramaya başladı. Birkaç dakika geçmişti fakat açan olmamıştı. Ama emindi ki Lisa hala İtalya'da yaşıyordu.

Jennie ile plan yaptılar ve gece karanlık çöktüğünde gizlice hastaneden kaçtılar. Yaptığı şeyin doğruluğu veya yanlışlığı umrunda değildi. Sadece artık bazı şeylerin açıklığa kavuşmasını istiyordu. Resmen aptalmış gibi davranılıyordu ve buna yıllarca katlanmıştı. Kafası dağınıktı, kendisi için sürekli bir çıkış yolu arıyordu ve bu yüzden fazlasıyla yorulmuştu.

Sattığı birkaç eşya sayesinde aldığı biletlerle gece uçağa bindiler. Sabah olduğunda İtalya'ya varmış olacaklardı. Huzursuzca gözlerini kapattılar ve kabuslarla dolu bir uykuya daldılar.
___________________________

💗🤍

- tulipanes amarillosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin