Klavye de gezen ellerim açık olan televizyon dan duyduğum şey ile duraksadı.
"Evet sayın seyirciler, güne garip ve ürkütücü bir haber ile devam ediyoruz. Amerika'daki bir kasaba da ard arda yaşanan cinayetler halkı korkutmaya başlamıştı. Cesetler de ısırık izinin rastlanması üzerine değişik teoriler ortaya çıkmaya başladı. Bunlarda biri-"
Elimde ki kumandayı koltuğa fırlattım. Saçma sapan haberler yayınlamayı bırakmaları gerekiyordu.
Çalan telefonun sesi odada yankılandı.
Arayan kişiye baktığım da ise yabancı bir numara olduğunu fark ettim. Açıp telefonu kulağıma götürdüm." Alo "
" Merhaba bayan Lena. Ben sizi tayininiz için aramıştım."
Uzun zamandır beklediğim telefon gelmişti.
"Evet"
"Birazdan tayininizin çıkmış olduğu yeri size masaj olarak atacağız. İyi günler."
" İyi günler."
Telefonu kapattıktan sonra gelen bildirim ile derin bir nefes aldım. Hayatım yeniden değişecekti, bakalım bu sefer nereye gidicez.
Amerika yazısını görünce asılan suratımı hemen düzeltmeye çalıştım. Normalde sevinirdim lakin az önce ki duyduklarım biraz tedirgin etmişti.
Yapacak bir şey yok. Hemen abimi aradım. Tam telefonu kapatacakken duyduğum ses ile az da olsun gülümsedim.
"Lena?"
"Abi yanlış zamanda mı aradım yoksa?" dedim düşen suratım ile.
"Demin toplantıdaydım o yüzden açamadım, ama şuan müsaitim."
"Tayinim açıklandı."
"Neresi?"
"Abi yakın da oraya geliyorum." dedim hafif bağararak.
"Amerika'ya mı!?"
"Evet!"
"çok sevindim tatlım, ne zaman geliyorsun?"
"Yani eğer uçak biletimi alırsan yarın orada olmayı planlıyorum. Burada ki işim bitti."
"Tamam o zaman ben biletini ayarlayacağım."
"Neyse ben sizi tutmayayım patron bey, iyi akşamlar"
Abimin bir şey demesine kalmadan telefonu yüzüne kapattım.
Evi boşaltma gerekiyordu hemde hemen!
Elim ayağım bir birine dolaşmıştı resmen. Bir odaya giriyor bir odadan çıkıyordum ama sonuç yok!
İlk önce saçlarımı dağınık bir topuz yaptım ve valizleri çıkarttım. Teker, teker eşyalarımı yerleştiriyordum.
Sonun da işim bitmişti tıka basa dolu olan valizlerimin fermuarlarını çektikten sonra dış kapının yanına sürükledim. Tek yapmam gereken üstümü değiştirmekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKELSON'LAR
VampiriBaşarılı bir doktor olan Lena tayini için bir kasabaya atanır. Bu kasabada aynı zamanda uzun zamandır görüşemediği ama aynı zamanda canın dan çok sevdiği abisi de yaşıyordur. Abisinin arkadaşları mikelson ailesi ile tanışan Lena onların kasabada ki...