Ön Tanıtım 𓆙

20.5K 806 1K
                                    

AYAYYAYAY AY DUR ÇOK HEYECAN YAPTIM!!! Tiktok da bir video paylaştım ve birden tuttu 🙄 Tutucağını düşünmemiştim. Neyse tutmuşken kalkıp bölüm hazırlayayım dedim 😄

BÖLÜMLER; YAZABİLİRSEM ÇRŞMB-CUMA GÜNLERİ OLACAK. PARASİTE KİTABI İLE AYNI GÜNLERDE.

27 ARALIK 2023 YAZARDAN NOT: KİTAPTA, TECEVÜZ, KAN, İŞKENCE, GÜNLÜK HAYATTA OLMAYACAK OLAYLAR, ABARTI, UYUMSUZ, SAÇMALIKLAR OLABİLİR! ÖYLESİNE YAZILMIŞ BİR KİRAPTIR.

𓆙𓆙𓆙𓆙𓆙

Hayatın doyumsuzluğu ve benim küçücük bedenim daha sekiz yaşındayken tanıştı. Gözlerimin önünde ablamın acı çekerek, tam olarak on dört parçaya bölünmesiyle hayatın adiliğini yaşadım.

Tanımadığım bir beden beni oturtup etrafımda tam olarak yedi kez dönüp beni halatla bağlamıştı. Yüzüme arsızca gülümseyip "Sen burada otur, ablan ile oyun oynayacağım" demişti. Hoş, o oyunun ablamı benden alacağını kim nereden bilebilirdi?

Ablamın yüzüne baktım, acı çekiyor ağlıyordu. Yüzü gözü kan içinde kalmış bir şeyler sayıklıyordu benim yüzüme karşı. Kaçmamı, kendimi kurtarmamı, canavar olmamamı söylediğini çok zaman sonra anladım. Geç olsun güç olmasın, geç oldu canavar oldum.

Leş gibi kokan odada o şerefsizin sesi yankılandı, kahkaha atıyordu. Ablama dokunmaya başladı, ablam haykırmaya başladı. Öylece izledim onları, sekiz yaşında, daha neyin ne olduğunu anlamadığım yaşta oturmuş öylece ablamın ölümünü seyrediyordum.

Tam üç saat yirmi beş dakika tecavüz etti gözlerimin önünde. Ablamın çıplak bedeni çıplak zemine öylece uzandı. Bedeni o zorlamaya dayanamamış bayılmıştı. Kontrolsüz akan göz yaşlarımda olaya tanık olmaya devam etti. Sonra o adi yüzüme bakıp "Şşş ağlama, çok eğlenceli olacak." Demişti. Nesi eğlenceli? Benim iğrenç bir yaratığa dönüşeceğim mi?

Çıktı odadan üç dakika sonra elinde bir testere ile içeriye girdi. Gözlerimin içine bakarak makineyi çalıştırdı. Ablamın baş ucuna geçip sağ el bileğini kesmeye başladı. Haykırmaya başlamıştım, çıkan o kan kokusu midemi bulandırmaya yetiyor hatta artıyordu. Ablam kendisine gelip kopan bileğine bakıp haykırmaya bağırmaya başladı.

O adi kahkahalar atarak Ablamın üzerine basıp diğer elinin parmaklarını sırasıyla kesmeye başladığında ablam sanki olabilirmiş gibi daha çok ağlamaya haykırmaya başladı. En sonunda o nahif bedeni dayanamayıp kendini bıraktı. Parmakları bitince bileğini, sonra iki kolunu, ayağını, bacaklarını en sonunda kafasını da kesip yerinden çıkardı. Her yer kan gölüne dönmüştü. Ablamın saçlarından tutarak önüme fırlattı. Gözleri açık halde öylece bana bakıyordu kafatası.

Hoş, ondan sonrasını hatırlamıyorum. Bildiğim kadarıyla yüksek sesten etraftakiler polis çağırmıştı. Çok sağ olsunlar...

"Rüya Akdoğan!" İsmimin anılmasıyla gülümseyip yerimden kalktım. Siyah ceketim de oluşan kırışıklıkları elimle düzenleyip bana seslenilen odaya geçtim. Karşımda duran bir çok yüzü takmayıp karşılarındaki sandalyeye oturdum. "Hoş geldiniz, efendim." Karşımda ki insanlar ceketlerini iliklememişti, bu bana hakaret sayılırdı.

Ele Başı [DÜZENLENMEDE]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin