DOKUZUNCU BÖLÜM: "Kaçırılma"

2.7K 171 265
                                    

Geçen bölüm, biraz fazla şey istemişim sanırım xosnsğdno Hadi hadi, gönlümü hoş tutmak isterseniz, 60 vote ve 140 yorum ile gönlüm hoş olur.

Tiktok da, kitap ile ilgili editler görüyorum. Arada, aaa ne kadar tanıdık diyorum sonrasında anaaa bu EB değil mi? Demeden edemiyorum.

Gerçekten çok teşekkür ederim, bol bol yorum yapın lütfen♡♡

İnstagram: elebasi_official
Tiktok: Hkocaman3

𓆙

20.02.2016

Yankılanan müzik eşliğinde küçük küçük iniltilerde duyuluyordu. Küçük kız, yatağının kenarına sinmiş ağlıyordu sessizce. Sesini kimse duymasın, kimse ağladığını bilmesin ister gibi sessizce ağlıyordu.

Bana bir masal anlat baba
Içinde bütün oyunlarim
Kurtla kuzu olsun sekerle bal

Küçük kızın iniltilerini, yüreğini yakan şarkı gizliyordu. Bugün on sekiz yaşını tamamlıyordu fakat babası hâlâ yanında değildi. Hâlâ saçını okşamamıştı.

Küçük kız kafasını kaldırıp kazağının koluyla burnunu rahatsız eden göz yaşlarını silip etrafa baktı. Oda karanlıktı, saat gece üç sularında. Tüm herkes uyuyor, Küçük kız ağlıyordu.

"Sana çok kızgınım baba." Diye fısıldadı yerinde. Sayıklıyordu, her kız gibi babasının yanında olmasını saçını okşayıp onunla gurur duymasını istiyordu Rüya. Artık çocuk değildi, resmen yetişkindi ve ayakları üzerinde durması gerekiyordu. Her zaman durduğu gibi...

Rüya'nın göz kapakları artık yorgunluktan ve ağlamaktan halsiz düşüp kapanmaya başlamıştı. Küçük kız, yatağının kenarında kafasını bacaklarına gömmüş bir şekilde uykuya daldı.

"Hay sikeyim ben bu merdiveni de Çetin'i de." Bir erkek sesi duyuldu ama küçük kız uyuduğu için bunu duyamıyordu.

Miran, balkonun girişine girebilmişti en sonunda. İp merdivenin en alt katında yukarıya doğru bakan Çetin'e kafa işareti verdi.

Arkasını dönüp her zaman açık olan balkon kapısını aralayıp temkinli adımlarla içeriye girdi. Elinde ki poşetin ses çıkarmamasına özen gösteriyordu. Biten şarkı kendisini tekrarlamak ister gibi yeniden başladığında Miran, ilk önce şarkıyı kapattı sonrasında poşeti komodinin üzerine bıraktı.

Yerde uykuya dalmış küçük kıza baktığında içinde fırtınalar kopuyormuş gibi hissetti. Doğum günüydü Rüya'nın. Miran, Rüya'yı tam bir yıldır bulmuştu ve hep belirli zamanlarda gece uykularında onu ziyaret ediyordu.

Ateşi olduğunda gelir kimseye belli etmeden soğuk bez ve ilaçlarla yardım ederdi. Evin koruma seviyesi üst düzeyde fakat Miran ve Çetin için çocuk oyuncağı sayılırdı.

Miran, eğilip kızın yüzünü gizleyen saçları çekti. Uzun kirpiklere baktı bir süre, ağlamıştı kız. Kirpikleri ıslaktı daha. "Ne yapacağım seninle?" Ayağa kalktı ve tekrardan eğilip kızın boynundan tuttu. Sonrasında bacaklarından da tutup kızı yerden kaldırdı.

Ele Başı [DÜZENLENMEDE]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin