ON İKİNCİ BÖLÜM: "Yangın"

2.1K 133 258
                                    

Selamlar sevgili EB okuyucuları. Nasılsınız?

Kitap 40k! Gün geçtikçe artıyoruz... gerçekten çok teşekkür ederim.

Tiktok da videolar görünce istemsiz gözlerim doluyor... Bu mükemmel bir his.

Neyse neyse, bir yorum bile olsa bırakmayı unutmayın lütfen♡♡

İnstagram: elebasi_official
Tiktok: Hkocaman3
Twitter: wattyokurumokur
𓆙

Aşk öldü, oyun bitti. Bu masalı, ölüm kazandı...

"Ateşi çok yüksek, böyle devam ederse havale falan geçirir. Çok tehlikeli. Hastane şart." Küçük kız gözlerini açamayacak seviyede yorgundu. Ayak tırnaklarından, saç diplerine kadar, her yeri ilim ilim inliyor, zonkluyordu.

"Götürdük hastaneye, serum verdiler. İyi gibi oldu, sonrasında tekrar bu hale geldi, seni çağırdım bende." Salih abinin endişeli sesine doğru dönmek istedi fakat, bedeninde olan sert ağrı buna izin vermemişti. Canını yakıyor, ağlama isteğini arttırıyordu.

"Verdiğim ilaç etki eder diye umuyorum. Rüya Hanımın bağışıklığı çok güçsüz, en küçük esinti de bile hastalanma ihtimali çok yüksek." Salih kafasını sallayarak dinlediğini belirtiyordu.

"Bu akşam verdiklerimle kalsın, güneş doğmadan tekrardan gelir kontrol ederim Salih Bey." Doktorla birlikte kapıya doğru ilerledi Salih. "Çok sağ olun." Doktor çıktıktan sonra küçük kızın yanına ilerleyip saçlarını okşadı.

Çok güçsüz düşmüştü ama pes etmiyordu. Pes etmeyişi, Salih'in gururunu okşuyordu. Elini ceketinin cebine atıp sigara paketini çıkarttı. Küçük kızı son kez kontrol edip yarı aydınlık odada onu tek bıraktı.

Salih çıktıktan iki dakika sonra, balkondan sesler gelmişti. Miran normalde bu akşam gelmeyecekti fakat, küçük kızın hasta olduğunu duyunca akşam olan toplantılarını iptal edip derhal Rüya'nın evinde soluğu bulmuştu.

Yavaşça, ses çıkarmamaya özen göstererek kızın yanına gidip baş ucunda duran koltuğa oturdu. Elini uzatıp alnına dayadı. "Yanıyorsun Rüya..." annesinin, küçükken o hastalanınca yaptığı şeyi yapıp banyodan küçük leğen tarzında kutu alıp içini buz gibi suyla doldurup bir bez alıp tekrardan kızın yanına geçti.

Kuru bezi suya daldırıp bir güzel ıslattıktan sonra katlayıp kızın alnına yerleştirdi. Soğuk su sebebiyle Rüya yüzünü ekşitip bir şeyler mırıldanmıştı. "Şşş uyu güzelim." Saçlarını okşayarak tekrardan uyumasına vesile oldu.

Bir diğer bezi de ıslatıp ayağa kalkıp Rüya'nın üzerine doğru eğildi. Önce boynunu, köprücük kemiğini, en sonunda ayaklarını bir güzel soğuk suyla silmişti. Soğuk su, kızın bedenini rahatlatırken rahat sesler çıkarmaya başlamıştı.

Alnındaki bezi alıp tekrardan Soğuk suya daldırdı. Pek vakti yoktu, her an Salih gelip onu ve Rüya'yı görebilirdi. Tekrardan bezi alnına yerleştirip diğer bezi soğuttu tekrardan. Doğrulup Rüya'nın belinden kırılabilecek bir şey tutarmış gibi tutup yan çevirdi. Sırtını yokladığında terlemediğini görmüştü.

Ele Başı [DÜZENLENMEDE]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin