College.
Hari pertama semester 1 lah. Jeon datang dengan superbike dia yang tegap.
Semua perempuan teriak macam dah nak mampos.
Jeon ni terkenal seluruh college sebab kehandsomeman dia. Dia terpaling berlagak, sombong, bercakap bila perlu je. Just with member dia iaitu as you know Junghoseoki , Min agustd, Kim namjune, kim tae, park jimin and kim Jin.
Thats is jeon's father college.
Okay for Zylene.
Also 6 members. Kim Aurora, Haznis giselle, Yabella gracias, Ilianna Catelynna, Park Youna, Min Aeris.
•••
Semester 1.
first day.
Di bangku taman college sementara menunggu member mereka sejak high school ke college.
"Mesti ramai perempuan cantik en" seoki.
"Of course kita ngorat dorang HAHA anjay" jimin.
"Btw korang nak belajar ke nak perempuan ?" kim jin.
"Ayo lek ah jin have fun ar first day kot " kim tae.
"Shut shut, dah kita tunggu je Jeon sampai" namjun.
"Hekeleh" min agust.
"Weyh tu bukan Zylene dengan geng aeris ke ?" seoki.
"Mana ? " mereka terbelek belek macam cari kelibat bunian yang tak nampak.
"Tu lah bengong" jimin menghempuk kepala kim tae.
"Oh cantiknya dia weyh, sayang kita tak mampu nak ngorat dia" kim jin.
"Dia sombong gila do orang kata , patut lah zylene cam famous walaupun dulu dia tak sekolah kat skolah kita en" jimin.
"Ye do, Si geng Aurora especially ketua dia tu si yabella " seoki.
"Kerja nak sakat orang je en korang" namjun.
"Oh tu ke Zylene , cantiknya" kim tae.
"Nama penuh dia Kim Zylene Ashianna" min agust.
"Oh yeeh panjang gak nama dia" namjun.
"Yer cam princess, tapi kau nak tau tak aku tengok rekod dia haritu sumpah dia budak pandai aktif bersukan lagi fuh" jimin.
"Menyebok gak ko eh " seoki.
"Yelah nak tau gak sape zylene yg terpaling famous en bila kita dah nk masuk college ni ramai sebut zylene tak tahu do so aku nak kenal ar patu si youna tu kata tu member dorang" jimin.
"Haah do kita kenal je geng si aeris semua tu patu aku tengok perempuan lagi sorang ni cantik gila sapa lagi klu bukan dia en ?" seoki.
"Ye do jeon ni mana asal lambat gila mentang mentang college hapak dia, dia real bapak dia ni " kimtae.
"HAAFAHAGAHHA" sekumpulan menganjing.
YOU ARE READING
𝓘 𝓦𝓐𝓝𝓣 𝓨𝓞𝓤
FanfictionA top student arrogant , cold , pretand man who playing boxing fallen in love with his pretty classmate arrogant girl. Jeon warner Illias. kim Zylene Ashianna. Zayder kaiden Ian. ( illegal story !) (18+) if you like you read. if you dont like dont s...