Library.
Zayder datang lalu cuba menyapa Zylene.
"Hello pretty girl, what are you reading ?" menarik buku yang dibaca oleh Zylene.
"Who are you ?" Zylene dengan muka garangnya.
"Im the most famous handsome guy in this college" zayder.
"Dont disturb me" Zylene cuba merampas kembali buku.
"Hey sayang, dont main kasar babe nyesal you nanti" Zayder.
"Shutup give me right now" Zylene dengan sangat marah bangun dan beredar dari library ke pondok yang dia selalu duduk.
"Boleh tahan susah" zayder mengenyitkan mata pada kroninya.
"HAHAHAH tak dapat Zylene" para lelaki.
"Pulak waduhhh ni mesti Zayder nak kacau si Zylene ni" haznis.
Jeon keluar dengan mengelap peluhnya dari gelanggang cun cun pondok kegemaran Zylene di hadapan itu.
Dia melihat Zylene tekun sangat belajar untuk exam akan datang. Dia betul betul taknak mengalah dia mesti pada tempat pertama.
"Rajin gila perempuan ni" monolog jeon.
Sambil Zylene lega lari dari zayder, dia teringat jeon.
"Pehal sia mamat tu ? The f ? Haih Kim Zylene Ashianna tercantik jangan sebok kan syaitan syaitan itu lets fokus" mengambil pen nya.
Tiba tiba abang dia call kim Zaiyen Atlias.
"Apa " zylene.
"Haloh ceria ar sikit" zaiyen.
"Takde mood ah, dengan college kau ni dulu cm taik" Zylene.
"Sabar lah Ashianna, kau je tak pandai bergaul tu yang kau rasa muak" Zaiyen.
"Hekeleh senang ar kau kat situ, menunjuk pulak i miss itali sial" zylene.
"Well, saja nak tengok keadaan kau cane" zaiyen.
"Dah ah kau kacau ah hilang fokus aku" zylene.
"Tak payah terpandai sangat ah , nanti kau tak nikmati hidup faham adikku" zaiyen.
"So ? Aku takde kerja lain nak buat dengan aku belajar la, belajar amalan mulia, dari makan dadah, aurora pun reti bermesra je kerja " zylene membebel pada abangnya.
"Comel juga eh dia membebel" jeon memerhati dari jauh sambil tersenyum.
"Elelelle senyum apa tu" kimtae sergah.
"Apocot babi la kau" jeon terlepas botol airnya.
"Jarang ii kau senyum ni, kau sentuh sebab apa ?" kimtae.
"Takde lah aku tengok video lawak semalam, try hard nak control ketawa so aku tersenyum" jeon.
"Lahh pulak" hoseok.
Sekali mereka memandang dihadapan zylene yang sedang call abang kesayangan dia itu.
"Anjay zylene dengan abang bukan main" youna.
"Oh paham paham dia senyum sebab apa" jimin.
"Asudah pas kita buat basic , nanti kita buat apa eh ?" min agust.
"Ade ar tu" illianna.
••••••
(Skip)
Gym.
Zylene pergi ke gym untuk mengekalkan badannya ramping dan sexy. Dia memakai singlet croptop warna hitam.
YOU ARE READING
𝓘 𝓦𝓐𝓝𝓣 𝓨𝓞𝓤
FanfictionA top student arrogant , cold , pretand man who playing boxing fallen in love with his pretty classmate arrogant girl. Jeon warner Illias. kim Zylene Ashianna. Zayder kaiden Ian. ( illegal story !) (18+) if you like you read. if you dont like dont s...