11

45 1 0
                                    

Zylene keluar dari fitting room tetiba member terkejut si jeon duduk di bangku sambil scroll phonenya.

"Pehal mamat ni kat sini pulak" monolog si zylene.

Zylene cuba menenangkan diri dan menanya photographer.

"Apesal mamat tu kat sini ?" zylene.

"Zylene tak tahu ke? Jeon pun Ambassador brand ni, dia lah buat marketing makin tinggi" photographer.

"What ? The f ?" zylene.

"So harini aku kumpulkan korang berdua sebab nak gbungkan Ambassador perempuan dan lelaki" photographer.

"Hidup makin stress" zylene yang duduk kasar sambil mengambil phonenya.

Jeon pula telah bersedia duduk sofa yang digunakan untuk photoshoot nanti.

"Ok zylene, photoshoot akan bermula cepat bersedia duduk tepi Jeon" photographer.

"Fak fak ha ok " zylene duduk di tepi Jeon dan mereka saling bereye contact.

"Baiklah zylene duduk di peha Jeon dan letakkan tangan di belakang bahu Jeon maka penggambaran akan sungguh perfect" photographer.

"Ape apehal pulak kau siap habis penggambaran nanti " zylene memberi isyarat kepada photographer.

"Duduk jelah takde apa pun cepatlah" photographer.

Zylene yang kaku duduk di peha Jeon , kerana mereka beberapa hari sudah tak bertegur.

Jeon yang smirk sebenarnya, hati dia sejuk.

Zylene yang meremang bulunya apabila meletakkan tangan di atas bahu jeon.

"Ok bagus , lagi lagi .. Tunjukkan position paling gempak" photographer.

Jeon menstylekan menyambut zylene sambil memegang pinggang ramping nya menatap muka zylene yang sungguh cantik.

Zylene pulak mencengkam lengan Jeon.

"Takda cara lain ke apehal masalah kau ni ha" zylene berbisik kat jeon.

"Ikut jelah, kau pehal jadi model perempuan pulak" jeon.

"Sialah kau ishh" zylene yang merangkul leher jeon.

Jeon yang gaya menindihnya dan gaya yang ingin mencium zylene.

"Mati kau aku kerjakan lepas ni nanti" zylene.

"Diam ah, aku cium kau kang" jeon yang berbunga hatinya.

"Ok bagus bagus aku suka macamni lah nanti aku bagi bayaran lebih bagus bagus lagi lagi" photographer.

Gaya jeon membaringkan zylene lalu mencium perutnya.

Meremang bulu sekotu.

"Kau memang gatal en" zylene hingin je menyepak sekotu.

"Relax ah, tak pernah aku tengok kau hot macamni" jeon.

"Kau ni dah lama hidup aku tengok, bila nak mampos supaya tak menyemak lagi kat hidup aku" zylene.

Jeon mentease zylene lagi dengan menghidu leher seko tu.

"Bagus ah jeon ok .. Good sia ok lagi lagi" photographer.

"Sesuai sia dorang" stylish.

"Yedo " pemegang action.

Zylene gaya merangkak , jeon pula dari atas menghidu aroma rambut member.

"Tak sabarnya aku sepak kontol kau kejap lagi" zylene yang meneruskan.

"Nak ke ? Lama kau tak main dengan aku , cakap jelah rindu, aku buat sedap en kau ngidam senarnya tu" Jeon yang mengigit rantai zylene style baring jeon gigit buah rantai di tengah bo'b member.

𝓘 𝓦𝓐𝓝𝓣 𝓨𝓞𝓤Where stories live. Discover now