Di rumah jeon.
Jeon tertidur pulak sebab member tak boleh tidur kat tapak perkhemahan.
Zylene memasak macaroni di dapur. Jeon memeluk bantal yang dia ingatkan zylene.
Aurora calling..
"Yes beb ? Aku tengah masak ni" zylene.
"Lah kau practice jadi bini jeon ke ni" laurel.
"Halah kau ni haah tak la nanti dia lapar cari aku"zylene.
"Haha gurau btw nanti datang ah party kat rumah aeris, birthday abang dia" aurora.
"Oh yeke okay nanti aku dengan jeon datang " zylene.
"Eceh masak sedap sedap sian jeon kau nanti" aurora.
"Ish kau nilah ha yela bye" zylene.
Jeon bangun muka serabai mencari girlfriend kesayangannya.
"Baby ? Where are you" jeon mengaru kepala.
Zylene tak dengar kerana masakannya bising. Sementara dia mencuci mangkuk yang telah dipakai untuk masak tadi.
Jeon masuk ke dalam dapur melihat girlfriendnya tengah syok basuh gelas. Dia pun datang memeluk girlfriendnya dari belakang lalu meremas payudara zylene yang tak memakai bra.
"Apocot mak kau hijau, jeon awak ni terkejut saya, ingat perompak mana la tadi haih , apani ?" zylene terkejut.
"I miss u" memeluk yang tak lepas.
"Im here sayang, i tak kemana mana, whats wrong babe ? Hm" zylene menghadap ke jeon.
"Nak u lah.. Cepat la masak tu i nak baring kat peha u" jeon.
"Jangan nak mengada eh , awak tak makan kalau saya tak masak bibik pun dah balik " zylene.
Jeon menolak zylene ke dinding dan mencium zylene.
"Sayang apa ni ? Banyak lagi tak siap tau" zylene menolak dadanya.
"I want you right now .." jeon meraba raba zylene.
"Babe jangan macam ni , malam nanti i layan you la , baju kita pun belum basuh lagi hey jeon no" zylene berusaha melarikan diri.
"You don't know how am i miss you since this 4 days babe i tak bersama you " jeon terus mencium lehernya.
"Ah sudah kegatalannya kembali , haih kenapa la aku belum period" zylene.
Jeon mengangkat zylene kat tabletop dapur yang letak buah buahan lalu mencium bo'bs nya.
Jeon yang hanya memakai boxer meanwhile zylene memakai seluar pendek dan top without bra.
Mereka berdua berciuman hangat. Jeon membuka seluar pendek zylene dan spendernya.
"Jeon please stop this.." zylene menggenggam rambutnya yang menjilat kemaluannya itu.
"I can't stop .. You're mine Ashianna" jeon membuka boxernya.
"Oh my God jeon" menahan keghairahannya.
"Sayang..im addicted you so much" jeon memasukkan dicknya sambil mengangkat zylene.
"Ah.. Jeon, kat dapur pun jadi ek awak, jangan hard nanti kita nak pergi party aeris awak ni" zylene menahan kekuatan jeon menarik memasuk.
"Takpe lah sayang, nanti i pegang you , sayang.. Hmphh fuck, ashianna kot" jeon menahan zylene sambil mengefuck mengangkatnya memyandar Kat dinding.
"Arghh... Jeon hmphh ahh ahh hmph i can't you jangan pancut dalam eh" zylene.
"Baby ..its okay i tanggung you i jaga you bebaik okay ?" jeon.
YOU ARE READING
𝓘 𝓦𝓐𝓝𝓣 𝓨𝓞𝓤
FanfictionA top student arrogant , cold , pretand man who playing boxing fallen in love with his pretty classmate arrogant girl. Jeon warner Illias. kim Zylene Ashianna. Zayder kaiden Ian. ( illegal story !) (18+) if you like you read. if you dont like dont s...